#1 Skrevet September 1, 2006 E det nån som kan fortelle mæ kor æ bør gå for å kjøpe xenon-pære her i Tromsø? Ringte Møller, og de skal jo BARE ha 1294,- pr. pære....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2006 Var det så dyrt da? Koster jo 2500 og oppover for uoriginalt xenon-kit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2006 Ja... Nå visste det seg jo at det ikke var pæra som var gåen heller da..... Det var styringsenheten til pæra... Og den koste jo bare 5700 å få bytta...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2006 Ballasten mao? Er det ikke billigere å kjøpe seg uoriginalt kit til 2500 med pære? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2006 De skulle ta det på garantien, så det e jo greit da..... Ei pære koste forresten 1241,- på bilxtra, så de e ikkje så mye billiare enn møller i ugangspunktet på den. Selve ballasten kosta 3700, også skulle de ha 2000 i arbeid. Man må jo ta ut løkta på den fu&%& bilen for å skifte pæra. Hvis æ skulle betalt det sjøl, så hadde æ nok kjøpt ballast fra en anna plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2006 2000 i arbeid for å ta ut ei løkt? Dem skor seg godt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2006 Trur kanskje de må av/på med støtfanger for å demontere frontlykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2006 De brukte 45min på å bytte ett parklys på broderns 05' A4. Helt sinnsyk prosess visst nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2006 Jeg fikk bytta xenon-pære på min a62000mod. der var det bare pæra som skulle skiftes. å det klarte man sjøl sa dem på møller i elverum. men det var litt kukat å komme til. så dem skifta no den før mæ.. dem brukte 2min. å tok ikke noe før det heller. han mente at æ skulle batale 36kr før jobben førs men han flirte no bare å sa den er grei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...