#1 Skrevet September 1, 2006 Bilder fra Mjøsa lokkallags treff på hamar i dag kan legges her for allmenn beskuelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2006 Bilder fra Mjøsa lokkallags treff på hamar i dag kan legges her for allmenn beskuelse Få redigert dine og legg dem ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2006 det kan ta LAAAAAAANG tid da gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2006 siden jeg glemte og ta bilder fra foran skipet prøvde jeg meg i bilen.. Det vil si.. jeg har ingen bilder og vise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2006 her stårå vi parket og så blei det en lang linje før vi dro av gårde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2006 et bilde jeg synes blei litt kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2006 Noen av mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 2, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 2, 2006 noen i klubben sin passat 35i VR6? den gullfarga stv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 2, 2006 noen i klubben sin passat 35i VR6? den gullfarga stv? Tror den hører til i Gjøvik iallfall. Kjørte litt bak den på vei hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2006 Den hører til i Toten distriktet ja. Ganske fin er den også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2006 Takk for et hyggelig treff, mine synspunkter legger jeg i den andre tråden... Siden dette er en billedtråd. Her er mitt bidrag: KLIKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 2, 2006 Argh.... detta kunne jeg tenkt meg å vært med på. Så det skulle vær treff når klokka var 23 i går: bh : MYE fine biler her: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 3, 2006 Da har man fått redigert bildene og lagt dem ut bildene finnes her: http://vw-gfx.com/media/thumbnails.php?album=13 Finnes og fler bilder der, av forrige treff bl.a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 3, 2006 Her er de jeg tok. http://s44.photobucket.com/albums/f10/quattroRacing/Vacn%20Treff/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2006 burde nok ha kommi litt tidligere.. kom ihvertfall i tide til å stille meg i kolonne rekka. ..skulle likt å sett litt nærmere på bila:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...