Anbefalte innlegg

som topic sier, lurer jeg på hvor jeg kan få tak i hvite innstrumentskiver til min audi a4 b5 1.8tq?

noen som hvet?

mvh Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd de skivene fra birba? Var i kontakt med dem for en stund siden, men hadde lyst på sølv, og da måtte jeg ta mål av skivene jeg hadde samt ta bilder og sende inn...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd de skivene fra birba? Var i kontakt med dem for en stund siden, men hadde lyst på sølv, og da måtte jeg ta mål av skivene jeg hadde samt ta bilder og sende inn...

takk for svaret, er detslik og forstå at skivene ikke passer lr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svaret, er detslik og forstå at skivene ikke passer lr?

Jojo,de hvite de har passer,men skal du ha sølv som Håkon ville ha må de lage nye. ;)

Men da skulle man tro de kunne bruke de hvite som mal? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delta gfx selger åxå skiver men ikke så god kvalitet på disse skivene: mad : skal limes utpå di gamle. Da må du skifte pærer til sterkere styrke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvirdan det er og skifte skiver? noen som har gjort det? mye prakk? hvordan blir det med "nålene"??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nålene må av! Ta en gaffel eller noe bak nålene og lirke til de løsner! IKKE ta hardt i! (snakker av erfaring). Den lille pinnen som nålen står på knekker om du puster litt for hardt på den... Ellers er det relativt lett, få deg en oversikt (manual e.l) over hvordan du får ut instrumenthuset slik at du lettere finner skruene!

Lurt å fylle bensintanken helt opp før du skifter slik at du er sikker på du får nålen nøyaktig etterpå! kjipt å gå tom når nålen fremdeles viser kvart tank...

Ta deg også en prøvetur før du setter på glasset igjen... Turteller og speedometer må ganske sikkert justeres for å få det nøyaktig! Har du gps kan du måle speedo med det, evt få noen til å kjøre i faste hastigheter foran/bak deg!

lykke til, og en gang til, vær FORSIKTIG når du tar av nålene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nålene må av! Ta en gaffel eller noe bak nålene og lirke til de løsner! IKKE ta hardt i! (snakker av erfaring). Den lille pinnen som nålen står på knekker om det blåser litt hardt... Ellers er det relativt lett, få deg en oversikt over hvordan du får ut instrumenthuset slik at du lettere finner skruene!

ok, takk for svaret!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.