Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter å lurer på å handle noen banefelger til slicks.. Skal ha disse til de turene jeg måtte ha forvillet meg inn på bane i frermtiden da..

Hører at det er en god vektandel som kan reduseres v. kjøp av rette typen felger, så da er spørsmålet, hvilke merker felger er lette(og rimelige?) Ett kompromiss er interessant, men de dyre er og snust litt på..

Helst ikke svake felger, ettersom de bør tåle ett par tre "curbs" mottak :D

Innspill?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ eller BBS er veien å gå da, men prisen blir der etter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Compomotive på min....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Superleggera serien er vel ikke så allerværst på vekt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ superleggera har gått ut..

OZ Ultraleggera er den nye, og den veier rundt 7.5kg i 7x17"..

Compomotive er tunge felger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS RC er veldig lette og sterke felger men prisen er vel et drawback.......personlig ville jeg kjøpt et sett med OZ Ultraleggera. Lette felger som ser veldig bra ut. :) Har selv hatt OZ Superleggera i 17 tom å de er LETT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mon tru om Pål har BBS RC?: rolleyes
Sist jeg kikka på bilen stod det iallfall BBS RC........so what ?? Det er lette og sterke felger det............: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke forstår hvorfor jeg nevnte det, kan det være det samme: rolleyes

Syns du skulle fått deg noen 17" Bolero felger jeg, kanskje ikke så lette(?) Men sterke er de jaffal, tåler en trøkk de der!

Avus er jo gromt det også: ja : HVis du liker orginal look da...

Men jeg ville personlig gått for MTM sine eller SPORTEC felger, gromt å ha som bane felger!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke forstår hvorfor jeg nevnte det, kan det være det samme: rolleyes

Syns du skulle fått deg noen 17" Bolero felger jeg, kanskje ikke så lette(?) Men sterke er de jaffal, tåler en trøkk de der!

Avus er jo gromt det også: ja :

Nei,den kunne tolkes på mange måter...............kanskje litt råflott å bruke noen dyre felger til slik knallhard kjøring men det er Trond sine penger :) Kvalitetsfelger koster oftest litt/en del mere penger enn billig-felger som blir skakke bare du kjører over en sneip.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ ultraleggera selger både sharif og big-wheels rimelig.. 11-12k for 17" med dekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkbaron1 her i Ålesund har kjøpt inn et stort parti med OZ felger som de selger billig!!! Deriblant OZ Superleggera........ellers så kan jo du finne mange bra felger på brukt-markedet også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, mye å tenke på her ja :): ja :

Hiv inn flere tanker folkens, jeg mettes ei før valget blir tatt, dvs. en stund til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne siden når jeg lette etter det samme en gang, mulig det er noe lurt å finne: http://www.wheelweights.net/

Var ikke det forferdelig rotete oppsett her tro: klø :

Skulle ikke tilfeldigvis ha oversett en "alfabetisk" rekkefølgeknapp der inne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.