#1 Skrevet September 2, 2006 hvor får man tak i sånn bakvinduer som på denne bilen her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2006 Jeg veit ikke, men spesiallagd hos en glassmester kanksje? Kul bil BTW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2006 Happish vinduer søk på ebay så finner du,,... men de koster litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2006 fant på ebay, kosta ikke såå mye da..121euro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2006 Tarje Naterstad har vel til salgs! Han kjøpte de jeg hadde for lenge siden..tror de er til salgs fortsatt ? Søk på forumet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2006 Jeg kjøpte dette fra http://www.awesome-gti.co.uk en gang. Billig, rask frakt og ellers en god enkelt handel. Kan anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...