Har noen testet/hørt om dette i Latvia? (Bilreparasjon i Latvia)

Anbefalte innlegg

Jeg er selv der ifra men tørr ikke å si noe om kvaliteten på det som er nevnt her. I latvia som i alle land finnes det både dårlige og gode verksteder. Så lenge det er et Norsk firma som selger deg tjenester og står med ansvar så bør vel alt være ok. Jeg kan få folk til å sjekke om verkstedet som brukes er ok selvfølgelig.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er selv der ifra men tørr ikke å si noe om kvaliteten på det som er nevnt her. I latvia som i alle land finnes det både dårlige og gode verksteder. Så lenge det er et Norsk firma som selger deg tjenester og står med ansvar så bør vel alt være ok. Jeg kan få folk til å sjekke om verkstedet som brukes er ok selvfølgelig.....

Ja det kunne jo vært kult om du greide det. Jeg lurer vel mest på hvordan det er med lakkeringer. kanskje litt drøyt å sende bilen så langt for skifte av reg reim. Sverige blir vel kanskje litt mere naturlig isåfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg finner ut noe .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg hadde en Toyota HiAce nedover etter et lite rundkast... Var vel borte i to måneder, og dem fikk ikke tak i folk eller noenting der, dem trodde selvfølgelig den var borte, men plutselig ringte det en kar og sa at bilen sto i oslo, ferdig fiksa... Etter hva dem klarte å finne ut, så var jobben helt topp utført, og det kom på halve prisen i forhold til norge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt om tilfeller hvor man sender biler til Polen for restaurering, og resultatene er utrolige.

Man får jo håpe at en lakkjobb ikke tar to måneder. Firmaet sender jo bilen ned med biltransport, og opp igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, detta var da en toyota hiace, som hadde gått noen runder rundt på taket, mindre pen med andre ord... men den ble visst bedre enn ny! Nei, er det kun en lakkjobb, burde det jo ikke ta så lang tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har hørt noe mer om dette firmaet?

Leker litt med en tanke her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sendte en mail til de om tre biler vi ville lakere, men jeg synes ikke det var sjokkerende billig...

De skulle ha 17.500,- for sparkling og lakk av prosjektet mitt, men bilen må jo fraktes til og fra i tillegg så det kommer ikke under 20.000 totalt vil jeg tro...

Bilen det er snakk om er helt ribbet så det er ikke medregnet demontering i prisen...

Skulle tro at jeg kan finne noen i området som lakerer billigere enn dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil anbefale polen i stedet en kompis av meg fikk hellakkert mb c180 lakkert ute og inni + fixet spisebestikket 10000 nok

skam dyktig arbeid då meg og en lakkerer så bilen når han kom hjem meget bra jobb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil anbefale polen i stedet en kompis av meg fikk hellakkert mb c180 lakkert ute og inni + fixet spisebestikket 10000 nok

skam dyktig arbeid då meg og en lakkerer så bilen når han kom hjem meget bra jobb

Legg gjerne inn litt mer info om dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.