Da var Stylinga på golfen!!

Anbefalte innlegg

Har stylet Golfen min litt på fridagene som var nettopp og her er resultatet : gb :

Hva synes dere? regner med å shoppe nye lykter, Golf 4 style til fronten og ett eller annet Lexus Like bak (JA TIL LEXUS!) Senking kommer!

2-3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enda et bilde:

2-4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og et til:

2-7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste nå... :

2-9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ble veldig bra: ja : , personlig ville jeg hatt sorte gittere foran og bak, men smaken er som baken....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. du spør oss hva vi syns..

Mitt forslag: Vekk med halvsotefilmen, vingen på bakluken, klistremerket på siden, så kan du konse om senkesett.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig enig med Mattis der ja...

Hadde hjulpet mye det..... men som sagt så har jo folk forskjellig smak.. og bra er jo det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig bra det der Tommy! : ja :

Klistremerket piller du av med høytrykkspyler og varmtvann. Ellers kunne du invistert i VR6 grill, med tre store riller lakkert i samme farge som bilen. Sotingen syns jeg er helt grei, også valget med grå netting.

Når du først skal bytte lyktene foran, hva med quad-lights? Er det bare jeg som syns det er schtilig på disse? Evt angel-eyes.. Og bak ville jeg valgt helrøde eller sotede.

Og så var det senking da.. ;)

Ellers bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vingen var tøff jeg! Men som sagt fjern den harry sotinga, og senk den godt så blir det meget bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det Tommy, der var stylinga på og det har du ventet lenege på ;)

Ble ihvertfall stilig.

Snakkes

Thor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig bra! Senking er det eneste jeg reagerer på....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok enig m mattis. Men, så klart det viktigste er at du selv er fornøyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine saker, men som andre også har nevnt, den kan bli litt lavere uten at det gjør noe. Etter min mening passer det bra med mørke baklykter ettersom bilen er ganske mørk fra før. Åsså må du sote bakruta litt også ;) Jeg er ingen stor fan av lexus-lykter eller den stilen der. Ringlyne frontlykter til Golfen din hadde sikkert ikke vært helt borti natta, keep it up! : rb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fine svar her.

Jeg må bare lure inn noen kr på kontoen så kommer senkesettet. Blir vel å slippe den ned 40... Ang lykter så er det golf 4 style det bli forran, + klarglass i støtfangeren. Baklyktene blir noen som ligner på golf 5 lykter (bare ikke), men i mellomtida blir det et par lexuslykter som jeg shopper i dag av en kamerat.

Merker det er en del som reagerer på vingen, også utenfor forumet, men den blir nok hengende :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Mange fine svar her.

Jeg må bare lure inn noen kr på kontoen så kommer senkesettet. Blir vel å slippe den ned 40... Ang lykter så er det golf 4 style det bli forran, + klarglass i støtfangeren. Baklyktene blir noen som ligner på golf 5 lykter (bare ikke), men i mellomtida blir det et par lexuslykter som jeg shopper i dag av en kamerat.

Merker det er en del som reagerer på vingen, også utenfor forumet, men den blir nok hengende :D

Burde senke mer en 40 for å få hjula godt oppe mot kanten, jeg ville anbefale 60/60 eller 60/40.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Burde senke mer en 40 for å få hjula godt oppe mot kanten, jeg ville anbefale 60/60 eller 60/40.

PS:

Jeg subber allerede dekka mot hjulbuene når jeg har 2 berter baki :D Tror ikke vi skal senke noe mer nei :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du for dårlige dempere, kjøp gule koni, juster de til max stiv het og dra de 1 og en halv runde tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS:

Jeg subber allerede dekka mot hjulbuene når jeg har 2 berter baki :D Tror ikke vi skal senke noe mer nei :D

Er det damer fra den lokale bryterklubben??:D :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange fine svar her.

Håvard Sæteren her på forumet har 60mm senkesett han sikkert vil bli kvitt billig :)

mvh Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg HAR gule koni bak.... og Heavy Duty fjærer....

Så ikke vet jeg.. og jentene jeg snakka om var -65... så.... men ned skal han. Får senkesett (40/40) på mekonomen til 1500 1 kroninger...

Ellers skal jeg putte på Gule koni forran.. snålt å kjøre med stive dempere på halve kjærra :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sot alle vinduene i lysere "farge"... lakker listene på dørene... hvite blinklys... få vekk vingen.... og du burde brukt svarte netting... emblemløs grill (gjerne lakkert)...

min ærlige meining , men ellers bra dette...

senk gjør sitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og viss det subber nå med 2 stk ombord så er ET på felgene dine heilt feil.. kamerat kjørte 215-40/17" og 60mm senk uten subbing (ikke valset)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.