#1 Skrevet September 3, 2006 jeg var innom vag forhandleren her om dagen og kjørte feilkode "test" på bilen for og se om alt var i orden.. men de kommer ikke inn på motoren... noen som kan si meg hvorfor? så jeg får ikke opp noe hidden på motoren i d hele tatt.. bilen er en s4 vare.. 93mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2006 Har du sjekka sikringene dine? Mener det er en sikring som har med diagnosepluggen å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2006 det har jeg ikke sjekka... men kom jo inn på alt annet uten om motoren.. men skal sjekke den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2006 Er bilen chippet ?? Alt etter hva merke chippen er så kan det gjør slik at man ikke får kontakt med motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2006 Er bilen chippet ?? Alt etter hva merke chippen er så kan det gjør slik at man ikke får kontakt med motoren. den har vært chippet.. men kom ikke inn da chippen satt i og kommer ikke inn nå som orginal ecu er i bruk..! den var MTM chippet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...