#1 Skrevet Mai 21, 2004 Jeg lurer på om det er noen som vet hvor mye strøm DEFA alarmen trekker når bilen står stille å alarme aktivisert?? Målte at bilen bruker fra 0.19 til 0.34 ampere når alarmen var av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2004 I flg. Defa, skal hovedenheten i 800-serien trekke et sted mellom 13mA - 29mA armert/aktivert og 18mA -35mA dearmert/deaktivert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2004 Det du sier om strømforbruk han jeg også målt, og det er mer enn nok til at bilen mister mye strøm hvis den står noen uker stille. Vet ikke hva slags bil du har, men jeg hadde en Audi 100 som trakk strøm hele tiden, omtrent de verdiene du beskriver. Vet ikke hva det kom av, men alarmen trakk ikke alt det alene. Målte alle sikringene, også alarmen, men den trakk under 100mAh, slik at ett eller annet sted forsvant det litt strøm. Spekulerte litt på om det var releet til starteren, men fant ikke ut av det. Var ikke noe problem egentlig, da jeg hadde hele DEFA WARM-Up som ladet batteriet hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2004 Har ikke målt noe strømforbruk på min. Men når jeg reiser på sjøen i fem-seks uker og kommer hjem igjen til bilen (den har stått med alarmen aktivert) så er det mer enn nok strøm til å starte bilen. Men jeg regner med at alarmen har trukket sin del da ja. . . Tror det er en Defa 821GX eller noe slikt jeg har montert på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...