#1 Skrevet September 3, 2006 Noen som vet om dette går å programere bort med vag-com? Bilen er en 03 VW Polo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2006 Skal gå det ja, men veit ikkje koden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2006 Regnet med at det skulle gå ja. Noen som vet koden og hvilken av modulene jeg skal gå inn på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2006 Går det ann å fikse detta på en 06 golf også? Går det på en polo, går det nok på en golf også, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2006 Hvis det er regnsensor på bilen, så starter bakruteviskeren når bryteren står på hakk 1. Det som også er intervall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2006 Ja, men min starter når jeg setter den på nivå 2 og 3... men er det noe mulighet til å få kobla ut det med vag-com? Eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2007 Jepp. På A4 skal du hvertfall trekke fra 64 i kodingen på kanal 13. DVS er tallet 242, trekker du fra 64 og setter inn 178 istedet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...