Anbefalte innlegg

Tja... Kompis av meg betalte 14000 for helakkering på golf. Innvendig, utvendig, motorrom og alt....

Det var ikke noen dårlig pris.

Lenge siden?

Fikk en pris på mellom 15-17k jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.... Mener han leverte den rundt påsketider.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakker du dan inge?

sorry,jeg fikk meg vist til å høres ut som om jeg var lakkerer jeg nå så jeg på det jeg har skrevet:D det jeg mente var at hvis jeg fikk rabatter så kunne jeg kjørt rundt med et klistremerke av firmaet til den som gjorde det på bilen:: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. nå skjønner je dan inge;)... var nedpå kapp om fredan... han skulle ha 12000 får å lakkere den helt ned... da måtte je ta av speil og sånn fyst..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. nå skjønner je dan inge;)... var nedpå kapp om fredan... han skulle ha 12000 får å lakkere den helt ned... da måtte je ta av speil og sånn fyst..

12000 kr for hellakkering? Hva måtte du gjøre først, sånn helt eksakt.

Inkl lakkering inne i dørkarmer og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dom sa så... måtte bare ta av speil og dørhåndtak... skulle han ta seg ta resten sa han... nedpussing, grunning og rette opp små bulker... er det dyrt? je har itte peiling på detti:P ja trur da dæ er med inne i dørkarmer veit itte da men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes vel noe billig ut? ;p

Er det han lakkeren som holder til oppafor Kapp bil og karosseri?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nedafor... rett over der telte stå når det var konsert der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes veldig billig ut ja. betalte 15k for å lakke min utenom arbeidstid for ett år siden. så lenge grunnarbeidet er bra utført så burde lakkeringa være minste problem grunnarbeidet har 95% å si om en lakkering blir bra eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dom sa så... måtte bare ta av speil og dørhåndtak... skulle han ta seg ta resten sa han... nedpussing, grunning og rette opp små bulker... er det dyrt? je har itte peiling på detti:P ja trur da dæ er med inne i dørkarmer veit itte da men...

Prisen inkuldere nok ikke lakkering inni dørkarmer nei, da dette fører til rimelig mye mer jobb med tanke på maskering. men du trenger sikkert ikke å lakkere inni dørkarmer når du ikke skal skiifte farge, hvis du ikke er utrolig pirkete da... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg lakkerte bil min der,tok jeg bare av lykter og slik... han rettet bulker og pusset alt grunnarbeid...

Lakkerer ikke no inni for den prisen... Betalte 12 000...

Blei bra, flink og billig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. da veit je dæ.... takk:D også var det en anna spørsmål: er det lurt å lakkere bilen før vinteren hvis den itte kan stå inne.... blir fargen blass eller går det bra??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du få jo steinsprut osv på bilen iløpet av vinteren meeen ;p

Spørsmål: Hva er nr til han lakkeren nede ved kapp?

skulle hørt om noe pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kapp billakkering: 61 16 94 69.. jammen tenkte på når det er snø på den hver dag i nesten 8 mnd,, sliter itte det på lakken??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kapp billakkering: 61 16 94 69..

takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jo dobbel så dyrt det da... to forsikringer og 2 vegavgifter... men har tenkt på det... en sierra hæl no,,, no mæ bakhjulstrekk:D:D... morro:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.