Bergen: lokaltreff annenhver tirsdag enno?

Anbefalte innlegg

lurte på om det er lokaltreff annenhver tirsdag ut høsten og? hadde vært greit med svar og evt når neste treff er!

 

MVH

Kenneth S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann!!

 

Ja vi har som fast at vi treffes annenvær Tirsdag så det er bare og komme. Neste treff blir Tirsdag 12 Sept klokken 1900 på Arenum.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann!!

 

Ja vi har som fast at vi treffes annenvær Tirsdag så det er bare og komme. Neste treff blir Tirsdag 12 Sept klokken 1900 på Arenum.

 

TThomaz

 

ok:) da kommer jeg, takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. VI SNAKKES!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer viss bilen min er ferdig... gikk litt hardt for seg når vi var på østlandet og gatebil i helgen, men satser på at den er ferdig i natt en gang...:D viss ikke kan det jo være jeg tar poloen og kommer...;)

 

Men vil det fortsette nå fremover og utover vinteren og?? Eller er det pause med sånn treff frem til våren igjen?? Og hvor lenge pleier de å vare??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse treffene er faste annenvær Tirsdag så det er bare og komme hele året igjennom.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. VI SNAKKES!!

 

TThomaz

 

Går det an å kjøpe VW audi club effekter der?

 

evt hva? pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har kun klistremerker og skiltplater i lokallaget, men dette kan kjøpes. Resten av klubbeffektene må kjøpes gjennom klubb shoppen på hovedside.

 

50,- per skiltplateholder

Klistremerker er gratis men vi gir KUN til dem som trenger da vi ikke bare kan gi ALLE som vil få disse. Men ta dette med meg i morgen så ordner vi dette til deg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har kun klistremerker og skiltplater i lokallaget, men dette kan kjøpes. Resten av klubbeffektene må kjøpes gjennom klubb shoppen på hovedside.

 

50,- per skiltplateholder

Klistremerker er gratis men vi gir KUN til dem som trenger da vi ikke bare kan gi ALLE som vil få disse. Men ta dette med meg i morgen så ordner vi dette til deg.

 

TThomaz

 

ok takker....

 

får man ikke klistremerker i velkomstpakka??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo man skal motta 2 stk klistremerker i velkomstpakken. Har du ikke fått dette så får du disse idag på treffet.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.