Anbefalte innlegg

Den ene felgen (8x18 RS4 replica) har sprukket på innsiden. Det er en, kanskje to sprikker diagonalt over hverandre.

Felgen det gjelder stod på høyre side bak då det ble merket i form av flatt dekk. Dekket på felgen var helt blankslitt på innersiden, hvorfor??

Vil det svare seg å levere felgen inn til rep.?

Ser at nye koster fra 1490,- hos Eiker.

mvh Edvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville kjøpt ny var jeg deg, eventuelt fått en ny på garanti. Vist dekket var slipt ned, så subber du sikkert på innsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart enklest å kjøpe en ny.

Men vær klar over at RS4-replicas kommer med små variasjoner alt etter hvem som har produsert de. Litt ulik design + farge.

Men vet du hvor dine er kjøpt er det jo en smal sak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville kjøpt ny var jeg deg, eventuelt fått en ny på garanti. Vist dekket var slipt ned, så subber du sikkert på innsiden.

Merkelig det berre var på den siden som felgen var sprukken på. Det har ikke subbet tidlegere og det skal vel gå med 8x18 ET35 225/40-18 med 40 mm senk.

Kan det ha blitt slik dersom det er blitt kjørt med noe før det blei oppdaget at det var på felgen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg inn et bilde her så jeg får se hvordan den ser ut muligens jeg har en lett brukt sånnen felg liggiende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg inn et bilde her så jeg får se hvordan den ser ut muligens jeg har en lett brukt sånnen felg liggiende

Har bestilt ny felg av samme fabrikat som dei jeg har. 1498,- hos Eiker. Takker alikevell for tilbudet!!

mvh Edvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.