#1 Skrevet September 3, 2006 motoren min trenger en overhaling grunnet trykk i bunn. Så spørsmålet er hvor det er mest prisgunstig å kjøpe deler... det gjelder jo da, slipesett, ringer, rådelager, pakningssett og muligens ramlager, samt toppbolter og det som trengs for en full overhaling. er det også et must med forsterket topppakning? får man kjøpt det i et slipesett eller må den kjøpes utenom? edit: motorkode KG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2006 Jeg overhalte en WJ motor med MECA deler (Gamle AIS) Prisene er nokså like, så kjøp der du har rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2006 Har handlet mye fra et firma i sverige til bra priser. Det meste er org. VAG deler. Men har fått totalt jærn-teppe and adressen.... :-( Er garantert flere her som vet hva jeg mener! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2006 Har handlet mye fra et firma i sverige til bra priser. Det meste er org. VAG deler. Men har fått totalt jærn-teppe and adressen.... :-(Er garantert flere her som vet hva jeg mener! Da får jeg håpe du eller noen kommer på adressen;) Jeg overhalte en WJ motor med MECA deler (Gamle AIS) Prisene er nokså like, så kjøp der du har rabatt MECA blir ala mekonomen eller bilextra da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2006 http://www.quattro.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2006 Takker Tommy! Det var seff de jeg tenkte på ja. Bra service er det også. Men for all del vær nøye med og spesifisere hva du skal ha og ikke minst til hva. Er jo litt kjedelig og få feile deler når en handler via utland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2006 takker for linken:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...