overhale 10vt - hvor kjøpe deler?

Anbefalte innlegg

motoren min trenger en overhaling grunnet trykk i bunn. Så spørsmålet er hvor det er mest prisgunstig å kjøpe deler...

 

det gjelder jo da, slipesett, ringer, rådelager, pakningssett og muligens ramlager, samt toppbolter og det som trengs for en full overhaling.

 

er det også et must med forsterket topppakning? får man kjøpt det i et slipesett eller må den kjøpes utenom?

 

edit: motorkode KG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg overhalte en WJ motor med MECA deler (Gamle AIS)

Prisene er nokså like, så kjøp der du har rabatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet mye fra et firma i sverige til bra priser. Det meste er org. VAG deler. Men har fått totalt jærn-teppe and adressen.... :-(

Er garantert flere her som vet hva jeg mener!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet mye fra et firma i sverige til bra priser. Det meste er org. VAG deler. Men har fått totalt jærn-teppe and adressen.... :-(

Er garantert flere her som vet hva jeg mener!

Da får jeg håpe du eller noen kommer på adressen;)

 

Jeg overhalte en WJ motor med MECA deler (Gamle AIS)

Prisene er nokså like, så kjøp der du har rabatt

MECA blir ala mekonomen eller bilextra da..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Tommy!

Det var seff de jeg tenkte på ja.

 

Bra service er det også. Men for all del vær nøye med og spesifisere hva du skal ha og ikke minst til hva. Er jo litt kjedelig og få feile deler når en handler via utland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.