#1 Skrevet September 3, 2006 har en audi 100 c4 avant 94 mod. med forhjulstrekk. men har bare vanlige skiver foran. kunne tenkt meg og bytte til ventilerte skiver. men etter som jeg har hørt må jeg bytte hele fjærbeinet. lurer da på hva som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2006 Jeg tror ikke du trenger å bytte hele fjærbeinet på denne. det du trenger å bytte er bremsecaliperen. Tor det er samme på denne som det er på A6 95 - 97. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2006 takk for svaret skal sjekke det ut lit nermere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2009 Tar denne opp igjen jeg. Har en Audi A6 1995 mod Avant (2.6 fwd, automat). Har lyst å skifte bremseklosser og evt. også skiver. Først fremme, så senere bak. Har sett litt på Black Diamond (både klosser og skiver). Noen som vet om dette er bolt on? Plug and play osv? Eller er det et helvetes styr å bytte til noe annet enn originalt på disse bilene? Mvh Alexander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2009 så lenge det er modelltilpasset er det bare å gi gass. Men tror ikke du vil merke noe stor forskjell egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...