#1 Skrevet September 3, 2006 Har et problem med bremsene på min 200 20v. Når jeg kjører kan jeg trykke pedalen rett i bunn. Akkurat som det mangler trykk der. Skjer ikke noe spesielt før jeg har nådd bunnen av pedalen nesten. Og da begynner det å pipe og et varselsignal vises i dashen. Noen som har tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2006 Har et problem med bremsene på min 200 20v. Når jeg kjører kan jeg trykke pedalen rett i bunn. Akkurat som det mangler trykk der. Skjer ikke noe spesielt før jeg har nådd bunnen av pedalen nesten. Og da begynner det å pipe og et varselsignal vises i dashen. Noen som har tips ? Hei Da kan du bare bytte bremsemaster cylinder, den har følgende delenummer: 441611021A. Den koster en god del penger hos Møller, lønner seg å få kjøpt den i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2006 NBS har bytteordning på denne, betalte rundt 2000.- for min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2006 Men hvordan kan den være ødelagt når jeg ikke har gjort annet enn å lufte bremsene bak ? Kan det ikke være luft i systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2006 Men hvordan kan den være ødelagt når jeg ikke har gjort annet enn å lufte bremsene bak ? Kan det ikke være luft i systemet? Jo, luft kan det godt være! Prøv å lufte en gang til før du demonterer pumpa. Du må nemlig lufte ALLE rørene da. Men FØR du planlegger å bytte noe pumpe, så sjekk denne siden. Kjøpte helt ny pumpe for ca 460kr.. en dansk side: http://www.hovwdiaudi.dk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2006 Jo, luft kan det godt være! Prøv å lufte en gang til før du demonterer pumpa. Du må nemlig lufte ALLE rørene da. Men FØR du planlegger å bytte noe pumpe, så sjekk denne siden. Kjøpte helt ny pumpe for ca 460kr.. en dansk side: http://www.hovwdiaudi.dk/ Du din tresko. Hvor er dekselet mitt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2006 Ditt deksel? når ble det ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2006 Ditt deksel? når ble det ditt? Når vi ble enige om at du skulle sende det til meg og du sa hvem dag du skulle sende!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2006 Når vi ble enige om at du skulle sende det til meg og du sa hvem dag du skulle sende!! Har helt glemt det.. Men send meg adressa di på PM så skal vi se hva vi får til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...