Bremser på 90 mod 200 20v.

Anbefalte innlegg

Har et problem med bremsene på min 200 20v. Når jeg kjører kan jeg trykke pedalen rett i bunn. Akkurat som det mangler trykk der. Skjer ikke noe spesielt før jeg har nådd bunnen av pedalen nesten. Og da begynner det å pipe og et varselsignal vises i dashen.

 

Noen som har tips ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et problem med bremsene på min 200 20v. Når jeg kjører kan jeg trykke pedalen rett i bunn. Akkurat som det mangler trykk der. Skjer ikke noe spesielt før jeg har nådd bunnen av pedalen nesten. Og da begynner det å pipe og et varselsignal vises i dashen.

 

Noen som har tips ?

 

Hei

Da kan du bare bytte bremsemaster cylinder, den har følgende delenummer: 441611021A.

Den koster en god del penger hos Møller, lønner seg å få kjøpt den i Tyskland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har bytteordning på denne, betalte rundt 2000.- for min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan kan den være ødelagt når jeg ikke har gjort annet enn å lufte bremsene bak ? Kan det ikke være luft i systemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan kan den være ødelagt når jeg ikke har gjort annet enn å lufte bremsene bak ? Kan det ikke være luft i systemet?

Jo, luft kan det godt være! Prøv å lufte en gang til før du demonterer pumpa. Du må nemlig lufte ALLE rørene da. Men FØR du planlegger å bytte noe pumpe, så sjekk denne siden. Kjøpte helt ny pumpe for ca 460kr.. en dansk side: http://www.hovwdiaudi.dk/ : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, luft kan det godt være! Prøv å lufte en gang til før du demonterer pumpa. Du må nemlig lufte ALLE rørene da. Men FØR du planlegger å bytte noe pumpe, så sjekk denne siden. Kjøpte helt ny pumpe for ca 460kr.. en dansk side: http://www.hovwdiaudi.dk/ : ja :

 

Du din tresko. Hvor er dekselet mitt ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditt deksel?: smil : når ble det ditt?: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditt deksel?: smil : når ble det ditt?: haha :

 

Når vi ble enige om at du skulle sende det til meg og du sa hvem dag du skulle sende!!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi ble enige om at du skulle sende det til meg og du sa hvem dag du skulle sende!!: bh :

Har helt glemt det.. Men send meg adressa di på PM så skal vi se hva vi får til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.