#1 Skrevet September 3, 2006 hvilke porsche dørhåndtak kan fås til å passe golf1 og 2 og hva må i så tilfellet gjøres. og finnes den bilen som 4/5d ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2006 De som passer kommer fra Porsche 944 Turbo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2006 passer de rett på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2006 De skal passe rett på, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2006 og finnes den bilen som 4/5d ? Utenom Cayenne, så finnes det ingen 4/5-dørs Porsche. Jeg kan aldri forestille meg at dørhåndtak fra en Cayenne er bolt-on på en Golf 1 eller 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2006 Men hvorfor lurer dere på det? Noen har ikke nøkkelhull forde, i allefall ikke alle jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2006 Men hvorfor lurer dere på det? Noen har ikke nøkkelhull forde, i allefall ikke alle jeg har sett. var pga nøkkel hullet ja.. har sjekket litt rundt. Går viss an å lage de til uten nøkkel hull men da må du sveise i aluet og polere det ut osv. det blir fort litt stress ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2006 Hvor kan man få tak i slike håndtak?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 28, 2006 ebay min venn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 28, 2006 Hvis man allikevel må modde, hvorfor ikke få lagd skikkelige Kustom håndtak med ev. egen logo...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2006 Her er uten porsche skrift http://cgi.ebay.de/Hochglanzpolierte-Tuergriffe-fuer-Porsche-924-und-944_W0QQitemZ190056142020QQihZ009QQcategoryZ65102QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2006 Her er uten porsche skrift http://cgi.ebay.de/Hochglanzpolierte-Tuergriffe-fuer-Porsche-924-und-944_W0QQitemZ190056142020QQihZ009QQcategoryZ65102QQrdZ1QQcmdZViewItem kjekkest med porsche skrift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 2, 2006 Jepp... vil ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...