Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare hvordan det gjøres, er bak demper...?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 bolter som holder fast demper oppe og en bolt nede.. ganske så simpelt.. værre foran.. (dette er om demper og fjør står ved siden av hverandre)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar opp denne gamle tråden, hva annet en fjørbeinslager er lurt å bytte når eg tar demperbytte? skal ha coilovers på bilen nu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lurt på om jeg skal bytte bak på min! HVordan gjøres dette enklest?

Burde fjørene også byttes?

Er det non form for foringer eller andre ting som burde tas med i samme slengen?

Står fjørene like mye i press bak som forran?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være nødvendig å bytte fjærene, så sant de ikke er knekt eller har mistet spensten.

Dersom du setter på mye hardere dempere enn de som er originale, og bilen har gått en bit, kan det lønne seg å bytte diverse foringer og sånn ved demperbytte. Forhandlern er sikkert hjelpsom med hvilke deler, men ikke la de gå bananas. ALT skal ikke byttes....

quattro-hilsen, Thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, men da skulle det holde og jekke opp bilen og ta av demperen, og sette på den nye!

Evt. sette fjøra i klem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.