Bergen: Smell i Fløyfjellstunnellen

Anbefalte innlegg

Såg d va en golf innblandet som fikk en rimelig bra trøkk, men fikk ikkje sett så nøye på den da trafikken var på gli igjen .. noen som vet kem sin d va?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke min :D

 

kanskje en fordel å skrive hvilken golf det er snakk om.. 1 2 3 4 5??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte litt på dette jeg også. Orket ikke kjøre innover mot by'n og det er jeg glad for siden det der skjedde. Stengte jo tunnelen og greier. Leit for de innvolverte. Noen som vet om det var personskader?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var golfen min, og den er nok rimelig kondemnert... Det var ingen personskader, annet enn en sår nakke på undertegnede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article2271535.ece

 

(...)

- Vi undersøker nå hvordan ulykken skjedde. Vitner på stedet har meldt om uvettig kjøring, men vi vet ikke om det er tilfelle, sier operasjonsleder Per Stiegler ved Hordaland politidistrikt.

 

Ifølge andre vitner på stedet skal noen av bilene har dratt fra et biltreff i Åsane før ulykken.

(...)

Den hørtes LITT forhåndsdømmende ut...

Var dette VACN - Bergen lokallag sitt treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var vel et såkalt streetmeet som. en del skriverier om dette på bilforumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ba er noen fjotter, politiet avsluttet etterforskningen på stedet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg få spørre om hva grunnen til dette var?

Uoppmerksomhet eller bare rein idiot? Det var nok av knakaskaller der. Jeg var der fra 18.30 til etter cruisingen inn til Tollbodene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg så bilen din. Fin bil :)

Grunnen var nok uoppmerksomhet, hvertfall fra min side... Lå nå og cruiset i 50km/t og preiket med han jeg hadde med, så plutselig var det bom stopp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff. Det var surt det. Kommer bilen på veien igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det er rimelig liten sjangs for det.. Den er greit trykt inn både foran og bak... Er vel bilde av den på side 7 i ba i dag og... Får kanskje noen bilder i kveld, kan legge de ut her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan blir det med skyld og sånn da? Får vel ingenting igjen du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke, det får forsikringsselskapet ta seg av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig surt.. såg bilen din når du kjørte fra Senteret.. fin bil.. gikk rykter om "uvettig" kjøring som endte med at en ville bremse ned for fotoboksen, men den var jo lengre fremme.. men det sto jo flere biler der enn 4 (som ba skrev) kompiser som var der som "lojal" støtte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var 6 biler som braka sammen, en som stakk etterpå... Så tror jeg det stod en som ikke kræsjet i hver ende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.