Anbefalte innlegg

Kjøpte en kjedelig standard 2 dørt golf:

ab32d14d.jpg

3eb74761.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynte å pusse:

870cbaf5.jpg

Klargjorde for lakkering:

8e509153.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått den i grei bruksstand, klar til bestilling av felger & styling. Venter og på en dødsattest fra tidligere eier for å få skilter...

Bilde1549.jpg

Bilde1551.jpg

Bilde1554.jpg

Bilde1540.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å nevne at den selvfølgelig ikke skal garasje lakkeres når styling er montert, dette var bare en midlertidig løsning, orket ikke kjøre rundt i den trøtte kjedelige hvite golfen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble mye finere i svart, ja. Er det meningen at VW merket i grillen skal stå opp-ned?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ny grill fra veng, å i den passet det originale merket bare den veien...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde1553.jpg

Temmelig lav med nye coilovers=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde1532.jpg

Setene som etter planen skulle i, men som nå er til salgs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ble bedre i svart: vinke :

Men såg litt matt ut, stemmer det?:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ser veldig matt ut på bildene, ja. Og det kommer nok av at den er lakkert i en støvete garasje vil jeg tro. Tenkte ikke jeg skulle nevne noe siden det står du skulle lakkere den skikkelig seinere.

Likte forresten de nye felgene. Skamrå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig matt ja... Jeg lakkerte bare selv midlertidig, bare for å få den bedre enn den var, og for å prøve å lakkere selv, alltid hatt lyst å prøve det. Men satser på å få lakkert den skikkelig iløpet av denne måneden eller neste. Styling er og på vei, men har bestemt meg for å gå for den originale looken, så 90 fangere og dører blir montert en av de nærmeste dagene nå. Så tviler jeg på stylinga noen gang kommer på... Får håpe noen vil kjøpe det, så jeg slipper å ha det liggende til pynt... Hvis Bjørn Tore klarer rote frem bilder av rallye setene, så blir det forhåpentligvis det og snart. Lurer veldig frem og tilbake på om jeg skal sote rutene eller ikke... Hva mener folket? Jeg heller mest mot å la vær, får en mye penere look da. Men når den er usota føler jeg at det skulle vært bur i den, noe jeg ikke har noen planer om å bruke penger på... Har og bestilt Golf3 dashbord, men dette leveres visst uten brytere, speedometer osv.... Så vet ikke om det heller kommer i med det første=( Tips og tilbakemeldinger ønskes i fleng=) Om noen vet om/har G60 skjermer og skjørter, hyl ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lover at bilder kommer når jeg er hjemme igjen der hvor setene ligger.

Jeg mener at soting av rutene kan være rått hvis du soter like mye helt fram. Noen biler et tøff med ganske svarte, andre med litt gjennomsyn. Men når en bil er helt dønn strøken og med min favoritt look(old school) når bilen er svart, så syns jeg det er finest med klare glass. Gjerne happich vinduer:)

Hva mener du med bestilt G3 dash. kjøpt brukt? eller bestilt fra en sjappe som leverer til montering i G2? Er jo litt på bilen som må moddes også, så vidt jeg har forstått. Håper jeg klarer å få til corrado dash i den ene rallyen min med tiden. Syns det er nydelig. Motor og drivverk først, så får dashen komme inni. (er så heldig å ha ett komplett liggende:))

Hvor kjøpte du OZ hjulene dine? Og hvor mye kom de på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte dashbordet fra norsk bildelesenter. Den tid den sorg når det gjelder montering sier jeg... Happich ruter hadde vært kanon. Men hvor får man sånn, og ikke minst, til hvilken pris? OZ hjulene kjøpte jeg gjennom en av leverandørene til jobben min, hvor jeg har 50%, og betalte 5000,-. Denne leverandøren leverer bare til bedriftsmarkedet eter sånn jeg har forstått det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer faktisk ting her igjen nå... Bilen er pusset ned igjen, og blir levert til lakkering neste uke. vr6 motor, girkasse og understell med KW coilovers er innkjøpt, RS fanger er i hus, downforcer og panserforlenger er montert.

Bilen.jpg

DSC00001.jpg

DSC00015.jpg

DSC00029.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sparklet inn bredderne? Dårlig erfaring med det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det var planen, men fant ut at vi ikke turde det... Bilen skal tross alt brukes, å etter et subb i dekket vil jo alt bli ødelagt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså ja Ove, det skjer faktisk noe her også ja=)

Har du tenkt å få godkjent motoren eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså ja Ove, det skjer faktisk noe her også ja=)

Har du tenkt å få godkjent motoren eller?

Hehe, jada, må jo prøve å ta igjen deg... Nei, tror ikke det blir noe godkjenning, ikke i første omgang hvertfall... Får se... Den tid den sorg.:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jada, må jo prøve å ta igjen deg... Nei, tror ikke det blir noe godkjenning, ikke i første omgang hvertfall... Får se... Den tid den sorg.:rolleye:

Hehe, du har ikke vært oppom på en stund.. Har skjedd veldig mye deretter skal jeg fortelle deg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du har ikke vært oppom på en stund.. Har skjedd veldig mye deretter skal jeg fortelle deg;)

Plutselig detter jeg innom...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.