#1 Skrevet September 4, 2006 Litt forsinka melding om treff nå den 7. sept bak Bunnpris Nidarvoll, kl. 19.00. Men regner med alle har fått med seg tidligere innlegg i forum. Vel møtt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2006 En får vell møte opp da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2006 Om cluchen holder, får man vel stikke snuten innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2006 Kjapp veiforklaring for en som ikke er helt innfødt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2006 får vell komme en tur i fra støren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2006 Kjapp veiforklaring for en som ikke er helt innfødt? http://trondheim.vwaudi-club.no/ Når du kommer fra omkjøringsveien Nordfra tar du av rett før siemens (du ser statoil-stasjonen på venstresida av veien) og kjører under veien og inn på statoil, bak Bunnprisen. Om du kommer sørfra tar du av til høyre ved siemens (etter okstadbakkene og når du kjører forbi postterminalen) og til høyre av veien igjen. Da ser du statoil foran deg. Jeg er bortreist frem til Torsdag, men skal håper jeg rekker å komme innom en liten tur på hjemveien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2006 Åja, det er jo like ved en kamerat. Har bare aldri lagt merke til at det er matbutikk ved Statoilen der før.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2006 Har du blitt trønder nå Eyvind? Du har vel øvd på tjukke L-er og den skjulte I-en (hainn hoinn i bainn sjø)? Jeg kommer meg som vanlig ikke på møte denne torsdagen heller da jeg sikkert sitter i en lastebil på vei sørover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2006 Har du blitt trønder nå Eyvind? Du har vel øvd på tjukke L-er og den skjulte I-en (hainn hoinn i bainn sjø)? Jeg kommer meg som vanlig ikke på møte denne torsdagen heller da jeg sikkert sitter i en lastebil på vei sørover.. He he, dokker kan da kjør innom før dere drar!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2006 He he, dokker kan da kjør innom før dere drar!!! Mener avreise var klokka 5, så det kan vel bli litt drøyt Men neste gang, da ass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2006 ble det nå bra oppmøte? fikk desverre ikke tid til å komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2006 Vi var vel en 10-12 stk tenker jeg.. ble innemøte på macern, regnet jo sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2006 Hvordan så det ut på go-kart banen til Eivind Opland? Fant dere ut nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 7, 2006 Hvordan så det ut på go-kart banen til Øyving Opland? Fant dere ut nå? Det var det ja.. jeg og Jann Gunnar tok en tur for å se hvordan det stod til for eventuell Go-cart en gang, og det var åpent og fullstendig oppegående. Var folk som kjørte der når vi kom, så det er mulig å ta en tur en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2006 Vært kult å testa ut det en gang ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 7, 2006 Var der i mitt utdrikkingslag for 2 uker siden. Kjørte cup, og det var skikkelig bra! Bilene var gode og forholdsvis nye. Heter ikke Eivind Oppland mer, men en svenske som er sjef der nå. Profft opplegg og effektive folk! Anbefales! TJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...