Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvor vannet kan komme inn.. dette skjer når det regner, og det blir bløtt på gulvet bak fører setet... har opplevd å ha nesten 5 cm med vann der. noen ideer om hvor det kan komme inn? det blir først fuktig ved midtkonsollen og så over hele...

Aner ikke hvor det kommer, men er ikke noe serlig gunstig at det fortsetter... noen tips?

Mvh Roy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert bortig samme problemet på en passat . det var det dreneringene i batteri kassa som hadde tettet seg med granbar nåler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt samme problem i min. Og snakka med 2 andre som har hatt det samma.

 

Den du åpner panseret med Virer`n som går inni bilen og fram. Der den kommer ut i topedo vegger, rett ved siden av boksen til hjernen sitter det en gummi propp. det kan ha falt ut hvis du har noen ledninger elns gjennom der. Sjekk det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stram dørene på bilen, en kompis av meg hadde samme problemet, men etter å justert slik at dørene ble klemt hardere mot bilen ble det bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får masse vann rennende inn i fra underkant av dasjbordet på passasjersiden når det regner masse.... Sykt irriterendes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får masse vann rennende inn i fra underkant av dasjbordet på passasjersiden når det regner masse.... Sykt irriterendes...

 

 

på coupe? det er nok beskyttelsen som ligger over luft inntaket til vifta, du vil få gåen formotstand etter hvert (trinnregulering/hastighet).. Plastikken blir siv/hard og tetter ikke godt nok lengre, her er sort sixaflex tingen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipsene. får håpe det er en av de her som hjelper =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige helg hadde jeg 15Liter vann i bak førersetet. Det raste vann ut da jeg åpnet bakdøre. Bilen min sto med fronten oppover i en bakke.

Og feilen var som det har blitt sagt i et tidligere inlegg, den pakkninga ved hjernen hadde "falt/løsnet", så vannet stormet inn. Dette var selvfølgelig den værste regn natta som har vært i telemark på en stund :)

Så sjekk den pakkningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått sjekka litt, og begge dreneringshullene foran var tette. byttet pollen filteret i samme sleng, så får håpe det det holder seg tørt nå!

takk for tipsene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.