#1 Skrevet September 4, 2006 Hei:) Vi trenger sårt en Lastebilsjåfør til helga. Vi betaler selvsagt mat, opphold inngang og reise nedover. Og noen runder på banen hvis det er ønskelig;) Må være ledig fra tordag ettermiddag til søndags natt. Mvh Simon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2006 Hadde jeg bare hatt lastebil lappen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2006 Har dere blitt helt i beita for sjåfør? Dårlig opplegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2006 Ja Rune, vi sliter litt nå Begynner å haste litt dette egentlig: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2006 Da har vi skaffet sjåfør KAY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2006 Da har vi skaffet sjåfør KAY Mitt første gatebil-treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2006 Mitt første gatebil-treff Og helt sikkert ikke det siste: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...