Anbefalte innlegg

heisan, har fått no fjusking på coupen, er som om når jeg gir gass så stopper den opp og bare putrer og butter imot i noen sekunder. jeg gir full gass og da kommer den seg men den kan fortsette med å hakke og hoppe etter det også.

har litt ujevn tomgang også, sjekket pluggene og de er veldig hvite, mager blanding mao. hva kommer dette av ? kan dette ha noe med fjuskingen ?

 

tenkte kanskje det var lambdasondene som var synderne så jeg har kobla de ut og prøvde uten de. da går bilen bedre når den er kald(i motsetning med de kobla til da hoster og hakker det voldsomt) men når bilen blir varm så er den noenlunde lik som når de er kobla til?

 

hva kan være galt ? er det lambdasondene som er dårlige ? eller er det noen form for tempføler som ikke er helt med ?

 

: rolleyes

 

mvh lars hauge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjelp?

 

Jeg hadde noelunde samme problem på min tidligere Audi 80 med 2,0E.

Har du sjekket feilkoder hos Møller?

På min var problemet gass spjeldsensoren og luftmengdemåleren. Begge disse dukket opp som feilkode i ECUèn.

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for svar !

 

prøvde å få frem feilkodene selv, men mulig jeg gjør noe galt for det blinker ingen steder. skal vel blinke i dashen ? mulig kabeln jeg bruker er no galt med da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for svar !

 

prøvde å få frem feilkodene selv, men mulig jeg gjør noe galt for det blinker ingen steder. skal vel blinke i dashen ? mulig kabeln jeg bruker er no galt med da.

 

Dette med å lese av feilkoder selv, har jeg ikke satt meg så hardt inn i. Men mener det ligger en god guide på dette på nordicaudi.com. Mulig det ligger en her også, har ikke sjekket.

Gjør du det hos Møller, kostet det 250 kr sist jeg gjorde det.

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekte verksteder gjør sånt gratis !

 

bare møller som tar penger for slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekte verksteder gjør sånt gratis !

 

bare møller som tar penger for slikt.

 

Veldig enig! Setter ikke mine ben innenfor deres terskel før det er tvingende nødvendig!

Makan til arrogant og elendig gjeng! Rart at konsernet vil være bekjent av sånne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.