#1 Skrevet September 4, 2006 Denne har havnet i hendene mine... Flaska er en 1,5 liter.. Er det en gigantisk oljekjøler? det lukter olje av uttaket på den. Det er er VW VAG delenummer på den men jeg finner den ikke i ETKA. Og hva ligger disse på i pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2006 Det ligner unektlig på en klima/AC radiator, men fra hvilken biltype tør jeg ikke tippe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2006 Det ligner unektlig på en klima/AC radiator, men fra hvilken biltype tør jeg ikke tippe Støtter den. Kan være oljekjøler for automatkasse også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2006 Det er det nok.. AC radiator..tenkte jeg ikke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2006 Det er en klimaanlegg kjøler.. ikke noe oljkjøler til automat. jeg har vertfall aldri sett en så stor oljekjøler.. du burde tette inn og ut rørene for det skal ikke ligge ut i friluft.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...