#1 Skrevet September 4, 2006 Hei på seg. Hva skjer i Ålesund i kveld da? Sitter på scandic og kjeder meg. Noen aktivitet i lokallaget? Crusing? Pils? Eller kanskje begge deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2006 Njæææ... hadde du vært her i går så hadde det vært pizzamøte, men det er en måned til nå og du blir vel ikke så lenge? Ikke mye som skjer i Ålesund mandagen etter Matfestivalen, definivt feil tidspunkt å besøke byen på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2006 Jeg var på jobb til klokka 9 ikveld........mandag er vel kjipeste dagen i Ålesund. Torsdag,fredag og lørdag er MYE bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2006 Jeg var på jobb til klokka 9 ikveld........mandag er vel kjipeste dagen i Ålesund. Torsdag,fredag og lørdag er MYE bedre Ingen pubrunde på mandag altså ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2006 Ingen pubrunde på mandag altså ? Vel,det er nok noen men sikkert bare turister og slikt på en mandag. De fleste skal nok på jobb imorra. Blir du her lenge da ? Eller drar du igjen imorra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2006 Vel,det er nok noen men sikkert bare turister og slikt på en mandag. De fleste skal nok på jobb imorra. Blir du her lenge da ? Eller drar du igjen imorra ? Må desverre videre i morgen. Men skal snart oppigjen på jobb. Sender deg en pm litt i forkant, så kanskje vi kan ta et par kalde :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2006 Må desverre videre i morgen. Men skal snart oppigjen på jobb. Sender deg en pm litt i forkant, så kanskje vi kan ta et par kalde :-) Pass på å få passa det inn slik du kan være her en lørdag så kan vi ta en hel haug med kalde Sunnmøringer er ikke akkurat kjent for å spytte i glasset. Som en tv-kjendis sa det: Sunnmøringer er de eneste som går på fest med en halvflaske å kommer dritings ut med en helflaske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2006 Hadde jeg sett innom her i kveld så kunne jo du komt å besøkt oss på lundalen å sett hva vi driver med, vært fullt liv der i heile kveld med skruing å piss prat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2006 Sunnmøringer er ikke akkurat kjent for å spytte i glasset. Som en tv-kjendis sa det: Sunnmøringer er de eneste som går på fest med en halvflaske å kommer dritings ut med en helflaske. Vel etter å ha vært i bergen er jeg dog ikke av samme oppfatning. Slik jeg har forstått det, er det saft kanner som brukes? En mister ved navn Tysnes satt med en saft kanne saft+sprit? en hel lørdag.... Var generelt sett søple full, men det minka ikke i kanna. 3 dl var det en hel kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2006 Vel etter å ha vært i bergen er jeg dog ikke av samme oppfatning. Slik jeg har forstått det, er det saft kanner som brukes? En mister ved navn Tysnes satt med en saft kanne saft+sprit? en hel lørdag.... Var generelt sett søple full, men det minka ikke i kanna. 3 dl var det en hel kveld Haha...Ja men han er jo fra Skøye,så det forklara vel sitt : haha : Men saft Trond? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2006 jaaaaaaada no må dokke gi dokke! hadde d vert nokke anna en sprit oppi så sku ej ha vist dokke! kønnøl nokken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 5, 2006 Hadde jeg sett innom her i kveld så kunne jo du komt å besøkt oss på lundalen å sett hva vi driver med, vært fullt liv der i heile kveld med skruing å piss prat Pokker og da, Lokallags garasjer pleier jo å være artig det. Får ta opp igjen denne tråden noen dager før mitt neste besøk på møre. Keep in touch ! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 5, 2006 Pokker og da, Lokallags garasjer pleier jo å være artig det. Får ta opp igjen denne tråden noen dager før mitt neste besøk på møre. Keep in touch ! :-) Gjør det! Er alltid folk på Lundalen,så fritt for besøk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 5, 2006 Hvor ligger lundalen da ?? http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=3&id=a_10000277686&n=62.6294641332009&s=62.3151638667991&e=6.67172139712987&w=5.63941640287013&zoom=0.5&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 5, 2006 Hvor ligger lundalen da ?? http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=3&id=a_10000277686&n=62.6294641332009&s=62.3151638667991&e=6.67172139712987&w=5.63941640287013&zoom=0.5&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0 Ja, det er bare å skrike ut neste gang du kommer:) På verkstedet På Lunndalen er der omtrent alltid folk! Lunndalen ligger ved Mauseidvågkrysset oppi ett gammalt industriområde, like etter du tar av ned til ei 60sone rett før en tunell som fører til Sulesund! (ferge til Hareid) (pust pes... ) Merka med svart pil .. Svart prikk er forsøk på tunellen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 5, 2006 Ja, det er bare å skrike ut neste gang du kommer:) På verkstedet På Lunndalen er der omtrent alltid folk! Lunndalen ligger ved Mauseidvågkrysset oppi ett gammalt industriområde, like etter du tar av ned til ei 60sone rett før en tunell som fører til Sulesund! (ferge til Hareid) (pust pes... ) Mvh Samme avkjørsel som til Langevåg? eller den rett før ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 5, 2006 Samme avkjørsel som til Langevåg? eller den rett før ? Du svinger til venstre istedenfor høgre i krysset! Der er ett "stort" busstopp.. Så en vej opp i "skogen"! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 5, 2006 Du svinger til venstre istedenfor høgre i krysset! Der er ett "stort" busstopp.. Så en vej opp i "skogen"! Mvh Da stikker jeg forbi neste gang jeg er i området vettu. Har forhåpentligvis ny bil å vise fram da :-) Skal levere A6`en neste uke. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 5, 2006 Da stikker jeg forbi neste gang jeg er i området vettu. Har forhåpentligvis ny bil å vise fram da :-) Skal levere A6`en neste uke. :-) Evt. bare ring til Aleks hvis du er i tvil !! Ser ut som du har måttet "levert" A6 noen ganger....... Du har jo hatt et "par" stykker ser jeg i signaturen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 5, 2006 Evt. bare ring til Aleks hvis du er i tvil !! Ser ut som du har måttet "levert" A6 noen ganger....... Du har jo hatt et "par" stykker ser jeg i signaturen din Ja med den kavliteten tør jeg faen ikke ha dem lenge av gangen. Da blir det fort dyrt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 8, 2006 jaaaaaaada no må dokke gi dokke! hadde d vert nokke anna en sprit oppi så sku ej ha vist dokke! kønnøl nokken? Tar på me all skyld..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 26, 2006 Evt. bare ring til Aleks hvis du er i tvil !! Ser ut som du har måttet "levert" A6 noen ganger....... Du har jo hatt et "par" stykker ser jeg i signaturen din Er det noe fart i lundalen i kveld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 26, 2006 Regner med det.. men ken som er der no har ikke jeg peiling på. Mulig jeg skal innom en tur etter rikets røst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 26, 2006 Regner med det.. men ken som er der no har ikke jeg peiling på. Mulig jeg skal innom en tur etter rikets røst Da har jeg vert å inspisert verkstedet til lundal racing. :-) I kveld gikk det i S2 og golf 2 mekking + at jeg fikk innføring i et pågående corrado prosjekt. Påstod han klarte 200 fra rundkjøringen på moa og opp tunnellen .-) jeg klarte faktisk 185 med familiebilen :-) og det før chipping :-) Synd det var lite folk der fikk bare hilst på 3 stk vag etusiaster fra møre, Får prøve igjen neste gang jeg er i byen ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 26, 2006 Da har jeg vert å inspisert verkstedet til lundal racing. :-) I kveld gikk det i S2 og golf 2 mekking + at jeg fikk innføring i et pågående corrado prosjekt. Påstod han klarte 200 fra rundkjøringen på moa og opp tunnellen .-) jeg klarte faktisk 185 med familiebilen :-) og det før chipping :-) Synd det var lite folk der fikk bare hilst på 3 stk vag etusiaster fra møre, Får prøve igjen neste gang jeg er i byen ... Alltid like hyggelig.... Får satse på mere folk neste gang,og kanskje vi tilogmed har kaffi å by på også da..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...