#26 Skrevet Oktober 26, 2006 Da har jeg vert å inspisert verkstedet til lundal racing. :-) I kveld gikk det i S2 og golf 2 mekking + at jeg fikk innføring i et pågående corrado prosjekt. Påstod han klarte 200 fra rundkjøringen på moa og opp tunnellen .-) jeg klarte faktisk 185 med familiebilen :-) og det før chipping :-) Synd det var lite folk der fikk bare hilst på 3 stk vag etusiaster fra møre, Får prøve igjen neste gang jeg er i byen ... Så du har vært innom ikveld altså.. Det var jeg ikke klar over! Har vært på klubbmøte angående neste års nordvest treff ikveld, så har ikke hatt tia til å stikke oppom før en liten tur nå kl 00.00! Bra du møtte på folk der da Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 26, 2006 Så du har vært innom ikveld altså.. Det var jeg ikke klar over! Har vært på klubbmøte angående neste års nordvest treff ikveld, så har ikke hatt tia til å stikke oppom før en liten tur nå kl 00.00! Bra du møtte på folk der da Mvh Ja, prøvde å ringe deg på mob`en men fikk ikke svar.... S vi får satse på at du ser der neste gang :-) Gikk meg en tur i kveld utenfor hotellet og fikk øye på et nytt utested som må prøves neste gang jeg kommer "Heaven" Noen som vil være med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 27, 2006 Var der som sakt etter rikets røst men ingen ukjente i den tid Men det kommer vel fler ganga.. Heaven er dårlig greie.. jeg blir bare så møkings full når jeg er der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 27, 2006 Heaven er dårlig greie.. jeg blir bare så møkings full når jeg er der Då Espen blir det vanskelig för dej og finne ett bra utested: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 27, 2006 Pøh bare å holde se unna sprit baren så bruka det å gå se til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 27, 2006 Gikk meg en tur i kveld utenfor hotellet og fikk øye på et nytt utested som må prøves neste gang jeg kommer "Heaven" Noen som vil være med ? Dette er strippebula i ålesund. Har berre vore der på torsdaga når det er 18års og ingen stripping. Er ikkje gammal nok for det enda eg.. Men syns det er beste plassen i Ålesund egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...