#1 Skrevet September 4, 2006 Vurderer å bytte bil, og har kommet over en S2 jeg tenkte jeg skulle se på. Denne hadde ett problem: Dersom man var litt hard på giringen ble det skrapelyder på 2. gir. 3b-motor gått 220000 km. Er dette ett problem som kommer av slitasje, eller er det tegn på at kassen har blitt brukt for hardt? Hva vil det koste å utbedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2006 Du må ut med kassa og den må overhales, Vet at NBS driver med pant/bytteløsning. Det billigste er vel å finne en som er ok og bare bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2006 ville nok ha sjekket hvor mye det kom på for en brukt ok kasse før jeg bestemte meg for å bytte bil. Overhaling av polo kassa mi mente de kom til å koste 17 000. Så tror ikke overhaling hos Norsk bildelesenter er noe å satse på dersom du får tak i brukt kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...