Anbefalte innlegg

Skal det være lys på symbolene til koppeholderen og "parkometerpengeskuffen" ved siden av nødblinken ?

Ser også at det er svart på reghjulene til friskluftdysene mener det skal være lys på dem og.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det være lys på symbolene til koppeholderen og "parkometerpengeskuffen" ved siden av nødblinken ?

Ser også at det er svart på reghjulene til friskluftdysene mener det skal være lys på dem og.: klø :

Helt riktig det. Skal være lys i alt du lister opp her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig det. Skal være lys i alt du lister opp her.

Er vel pærene som har tatt kvelden her da.

Noen som har skiftet disse ?

Ser for meg en skikkelig drittjobb hvis disse skal skiftes, må vel demontere mye av dashbordet da ?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel pærene som har tatt kvelden her da.

Noen som har skiftet disse ?

Ser for meg en skikkelig drittjobb hvis disse skal skiftes, må vel demontere mye av dashbordet da ?: klø :

Det er en diodepære som lyser opp både koppholder og skuffen samt reg. hjulene til lyftdysene.

Lyset går i en type "slange" ut fra dioden til det punktet det skal lyse opp.

Har ikke vært med å byttet dette men man må vist demontere innmaten i midtkonsollen for å komme til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en diodepære som lyser opp både koppholder og skuffen samt reg. hjulene til lyftdysene.

Lyset går i en type "slange" ut fra dioden til det punktet det skal lyse opp.

Har ikke vært med å byttet dette men man må vist demontere innmaten i midtkonsollen for å komme til.

Må vel ut med radio og klimastyring for å komme til her da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det bare skal være lys i de når en har lyspakke i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har du rett i.

Sjekka dette da jeg monterte alulistene på bilen i går, jeg pirka ut spjeldet og da viste det seg at det bare var en ledningsstubb som ikke var koplet til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.