Godkjenning av Golf 3 VR6 (konvertert fra 1.4 til VR6)

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har prøvd å søke litt etter dette på forumet, men ikke funnet noe..:

 

Er det noen som har/kan skaffe en eller annen form for papirer for å få godkjent en konvertering fra Golf 1.4 til VR6? Er snakk om en Golf 3..

 

På forhånd takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic, men kjøpt prosjekt av en Magnus ellerno..? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. En kompis av meg sitt prosjekt, så vet ikke helt (klubbmedlem uten internett)

Prosjekter av denne typen hadde vært litt drøyt for meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ok. :)

Kjenner såvidt en som skal kvitte seg med sitt prosjekt, som var en 1,4 med alt man trengte til VR6-ombygging, så tenkte det kunne være dette.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ok. :)

Kjenner såvidt en som skal kvitte seg med sitt prosjekt, som var en 1,4 med alt man trengte til VR6-ombygging, så tenkte det kunne være dette.. :)

 

Han har ikke noen godkjenningspapirer også a? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har ikke noen godkjenningspapirer også a? :)

 

En her på forumet som har bygd om samme bil.. Søk VR6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune Wilthil eide en som var bygd om fra 1.4 til VR6, men så vidt jeg husker kjøpte han den ferdig, så jeg vet ikke om han kan komme med noen tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er diskutert før, så hvis du tar deg noe skikkelige søk så finner du sikkert noe, men kort fortalt så er det samme fremgangsmåte som ved alle andre ombygginger;

 

Finn registreringsnummer på din bil(1,4) og registreringsnummer på en Vr6, disse tar du med deg til nærmeste VW forhandler, få da dem til å lage en oversikt over hva som skiller disse to bilene. Spør også om det er mulig om dem i ettertid kan kontrolle at du har byttet alt som skiller bilene..

 

Dra så til Biltilsynet, fortell dem om dine planer og vis dem papirene fra VW som viser forskjellene. Hvis dem da gir deg grønt lys så er det bare å starte ombyggingen. Husk at dem blir sikkert mye mer medgjørlig hos tilstynet hvis du spør dem før du starter ombyggingen, istede for å bare møte opp og kreve bilen godkjent;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.