Noen som vet hvilke fjærer senkesetta til Møller er?

Anbefalte innlegg

Når jeg var på senkesett jakt for 2 år siden hadde Møller "orginale" senkefjærer som senka 30mm. Noen som vet hvem som produserer disse? Mener å ha hørt engang at det er Weitec som leverer disse...?

 

Og hvem står bak Weitec? (har lest det engang også)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så noen fjærer hos den lokale vw sjappa for en stund siden(1-2 år siden ). Mener å huske at det var eibach fjærer som lå i vw embalasje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg var på senkesett jakt for 2 år siden hadde Møller "orginale" senkefjærer som senka 30mm. Noen som vet hvem som produserer disse? Mener å ha hørt engang at det er Weitec som leverer disse...?

 

Og hvem står bak Weitec? (har lest det engang også)...

Er eibach ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener også Eibach, var innom i fjor sommer og hørte hva dem hadde, og til hvilke priser.. :)

Hadde Eibach på min tidligere, og var igrunn fornøyd med det, er vel kjent som noe av det bedre av produsenter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weitec er vel et selskap under KW slik som jeg har forstått det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, Weitec er under KW, er det "billigmerket" mon tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig dårlig av Eibach...de selger bare hele sett og ikke bare bak eller foran...Da Møller spurte leverandøren hva hvis noe går i stykker lev dere bare hele sett da også...eh..det visste de ikke....MØKK.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig dårlig av Eibach...de selger bare hele sett og ikke bare bak eller foran...Da Møller spurte leverandøren hva hvis noe går i stykker lev dere bare hele sett da også...eh..det visste de ikke....MØKK.........

 

Kjøp settet i fra Tyskland da, så blir det rimeligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var Eibach selv som hadde gitt beskjed om at de ikke solgte det i deler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var Eibach selv som hadde gitt beskjed om at de ikke solgte det i deler...

Dersom du har en feil som dekkes av garanti/reklamasjon så får du jo såklart en ny fjær... Men at de ikke selger løse deler er vel ikke så underlig,fleste leverandører av senkesett selger jo kun komplette sett.

Skjønner ikke helt "problemet" her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er at jeg skal bare bytte fjærer bak, men har nå fått beskjed om at jeg må bytte hele veien rundt...Så da er det et fett.

 

Og tråden kan stenges/slettes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.