91 mod. Audi 80 sedan - Speedometertrøbbel

Anbefalte innlegg

En kompis har en Audi 80 som han sliter litt med.. speedometernåla har begynt å bevege seg ganske fritt.. det virker som om den henger litt etter.. når jeg kjører i 50 viser den 25, i 80 viser den 40, 50 eller 60 - alt etter som dagsformen.. hehe..

 

noen som peiler på hva det kan være? demonterte speedometeret fra dashbordet, men fant ingen vaier.. elektriske saker dette ja..

 

Håper på litt hjelp her: rock :

 

Den virket 100% for 1 uke siden.. begynte helt plutslig dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump.... ingen som har peil på Audi asså...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet med min 80. var vaieren som var gåen på min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor sitter den da? går den opp i speedometeret? fant ingen waier der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt dette problemet med endel av de Audi 80'ene jeg har hatt. Dette er en kjent sykdom både på Audi 80 og 100 med elektronisk speedometer...

 

Det aller beste er om du drar på huggeren og bytter til et annet. Det er det rådet jeg kan gi. Det er iallefall den enkleste og billigste løsningen...

 

H.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på "speedometer problem" med søkefunksjonen så finner du masse som omhandler denne feilen. Som Håkon sier, samme sak for alle Audi 80 87- og Audi 100 88-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.