Clutch på Golf IV GTI TDI

Anbefalte innlegg

Hei

 

Bare lurte på om man må bytte clutch på en Golf IV GTI TDI 150 hk viss man chiper denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 320 NM originalt, og har en 6 trinns manuell kasse, lurer da på om det går bra å chippe uten å kjøre i stykker noe lissom??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett noen slike som har 190hk chip.

Har ikke hørt noe om at de har byttet clutch.

Men den blir vel slitt en god del fortere kan jeg tenke meg, men bør ikke være noen fare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt clutchen når den er slitt,er den ikke det nå så holder den vell en stund når du chipper den. ;)

Men bytt liksågodt til en forsterket når du må bytte. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gti tdi? finnes det? eller er det bare en tdi wannabe gti?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gti tdi? finnes det? eller er det bare en tdi wannabe gti?

 

Nei, dette finnes visstnok. Ringte på en sånn sak en gang. Lurte på om det var noe ombygget greier. Nei, det var en "Golf GTi" med TDi motor.

 

Kansje Per vet noe mer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, får prøve å se om den holder da:) hehe

 

På det merket først i service heftet står det Golf IV GTI TDI EXLUSIVE eller no, de er vist nok bare solgt i Tyskland eller noe.. Sikkert mange som vet mer enn meg om disse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har akkurat samme bil som deg, chipet til 190hk 410nm. har orginal clutch og 6 trinns girkasse, har ikkje hatt problem med noken av delene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.