#1 Skrevet September 5, 2006 Blei einser-Jetta/Golf levert med alarm som sei frå når lysa står på ved åpning av dør/tar nøkkel ut av tenning? Har ein lei tendens til å gløyme lysa på min sin... Nokon som har peiling på om det fins nokre bra, enkle ettermarkedsalarmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2006 Biltema har i hvert fall hatt og jeg regner med at de fleste bilutstyrsleverandører har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2006 Tror neppe Golf/Jetta 1 hadde dette originalt. Jeg må montere en slik i min 80, jeg har en fæl vane med å glemme lysa på den pga Coupeen min har slik originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2006 Er det ikke enklere og bedre å ordne seg automatiske kjørelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...