#76 Skrevet Juli 29, 2007 Da skal bildene være sendt Ken Arne, 10 totalt;) Håper du ikke selger Darkness nå, for at du skal kjøpe tilbake quicsilver;) Og for de av dere som ikke husker\vet av Quicsilver, her er to bilder for å friske opp hukommelsen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 29, 2007 Da skal bildene være sendt Ken Arne, 10 totalt;)Håper du ikke selger Darkness nå, for at du skal kjøpe tilbake quicsilver;) Og for de av dere som ikke husker\vet av Quicsilver, her er to bilder for å friske opp hukommelsen;) Hehe, tror nok ikke det, den hadde ikke quattro, så da er det lite aktuellt. Men fin bil, om jeg skulle si det selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 31, 2007 Bilder av seneste photoshooten kan sees på mediaforumet;) Ble svært fornøyd med enkelte av bildene! Håper dere liker dem. Kim, hadde ikke nr ditt, så fikk ikke tak i dag:/ og Truls trakk seg, så var ikke magne som ville være med på photoshoot. Men eieren av den matt svarten boblen(som jeg har glemt navnet på) lot meg sitte på i Escroten hans, mens jeg tok bilder! Takk til matt svart boble mann! Link til tråden på mediaforumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 31, 2007 Martin vi tar det en annen dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juli 31, 2007 ja e i byen heile uka.. men si fra først så æ for vaska biln...=)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 31, 2007 Men eieren av den matt svarten boblen(som jeg har glemt navnet på) lot meg sitte på i Escroten hans, mens jeg tok bilder! Takk til matt svart boble mann Per Halvard, en vaskeekte vannøyværing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 3, 2007 Jeg og Tom skal ut og ta noen bilder i dag, da spesielt av en einser VWærkste har gått til innkjøp av. Noen andre som har lyst å hive seg med? så er det bare å ringe, 90846248 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 3, 2007 Bildene av einsern i dag, ellers var Truls også med. bildene av bilen hans kommer ut i morgen. da jeg er for trøtt til å redigere mere i dag. Here we go. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 3, 2007 Ja, her kommer siste delen. Slik så. Truls, du får smøre deg med tolmodighet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 3, 2007 lookin' good 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 3, 2007 IKke så bra som einsern jeg blir og få meg i løpet av 2008! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 3, 2007 veldig bra bilda,, fan æ hadde jobb,,,,=(=( skulle ha vært med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 4, 2007 hehe, bra bilder Martin og Tom ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 5, 2007 Bildene Truls: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 5, 2007 Kom over denne situasjonen i dag;) limer bare inn teksten jeg skrev til bladet tromsø og nordlys;) Sendte inn saken i håp om og få noen kroner;) Jeg var akkurat kommet ut av Burgerman på kvaløya, og sto i krysset nedenfor og ventet på en luke. Det var en som kom fra bensinstasjonen i retning mot brua, som skulle inn til venstre i krysset hvor jeg sto. Vedkommende ventet på luke, og det ble litt kø bak. En i en pickup hadde tydeligvis hastverk, og skulle kjøre forbi på høyresiden av bilen. Men endte opp bom fast i grøfta. Han kom seg ikke opp ved hjelp av egen maskin. og når vi kjørte,var han enda ikke kommet opp. Kvaløya Tannklinikk skiltet fikk også hard medfart, da bilen skrapte inn mot skiltet. Bildet kommer straks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 5, 2007 Martin jeg ser ingen bilder av min bil ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 5, 2007 Er du blind? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 5, 2007 vises ikke her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet August 5, 2007 Forrige side.. side 6. skal vises, vises hvertfall her, er bildene lastet opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet August 5, 2007 jeg får heller ikke opp di bildene ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet August 5, 2007 Får dere opp bildet av bilen i grøfta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet August 5, 2007 nå gjør jeg det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet August 5, 2007 skal fikse de senere i kveld;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet August 5, 2007 var ikke noe bra tekst i nettutgaven http://www.nordlys.no/nyheter/article2912606.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet August 5, 2007 Nah, var skuffet over den:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...