#126 Skrevet September 22, 2007 joh, te uka kan vi ta bilda av min bil,,=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet September 30, 2007 Kommer nye bilder i kveld;) når jeg er ferdig på jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet September 30, 2007 når tar du min bil??=P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet September 30, 2007 Når du spør;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Oktober 1, 2007 Planen var og ta rolling shots av Harleyen til Tom, nå som vi begynner og nærme oss slutten på sesongen. Men jammen ble det ikke noen bilder av Jørgens nyervervede A3 Sportback Får vel ta flere bilder snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Oktober 1, 2007 bra bilder Martin, takker kan jeg kanskje få disse på mail ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Oktober 1, 2007 full size? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Oktober 1, 2007 ja gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Oktober 1, 2007 Mail adr. på pm? edit: glem det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Oktober 1, 2007 Nytt bilde;) det bildet der er jo rein rip off:p er et helt likt bilde av en annen lupo, i maxpower i sommer:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Oktober 1, 2007 tom: har du lappen t sykkel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Oktober 1, 2007 Han Tom kjøre jo Harley for scheizze! En gul sånn herre Harley Davidson..og han kjøre som han har stjælt den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Oktober 2, 2007 har du tid i løp av uka??=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Oktober 2, 2007 tom: har du lappen t sykkel ? Han Tom kjøre jo Harley for scheizze! En gul sånn herre Harley Davidson..og han kjøre som han har stjælt den! kanskje jeg har stjelt den neida har nok ikke stjelt den, den har nok vært min i 3 år eller noe sånn: eek : kjørte opp når jeg var 18år så fikk jeg automatisk lappen til tung sykkel når jeg blei 20. men har hatt mine turer på denne uten lovlige papirer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Oktober 2, 2007 tom, KUUUUUUULT bestill mæ jærna time før å få sett på hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Oktober 2, 2007 Kim, er jo "arbeidsledig" på hverdagene. såhar alltids tid;) Send meg en mld dagen i forveien elns.. så skal jeg se hva jeg får tid til:D nr er 90846248 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Oktober 7, 2007 tittentei;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet November 5, 2007 fin bil da kenneth:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet November 5, 2007 gult er kult=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet November 18, 2007 Når skal du ta bilder av nybilen min Martin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet November 18, 2007 Når du spør:D Vekommen tilbake forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet November 18, 2007 Takk! Så det gamle innlegget med poloen, nesten litt savn.. Du får si i fra en dag du har tid, har jo ingen bilder av nybilen:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Desember 4, 2007 Var idag\igår og tok noen bilder av bilen til Frank Ove:) Legger ved et bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Desember 8, 2007 Jeg kjedet meg, og får ikke sove... Så Kim... Diesel fights back 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Desember 8, 2007 bra bilde martin,, =)=) takk skal du ha,,=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...