#1 Skrevet September 5, 2006 http://videos.streetfire.net/video/ee091021-d358-436b-82a3-983300cedb4f.htm Corrado VR6T Exhaust Selfmade:) Garrett T3/T4 Turbocharger ~300 HP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2006 Hefti' ! Synd han ikke har en lang strekke så han får dratt ut alle girene da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2006 Hehe selfmade exhaust ??? Mer som rake rør tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2006 Hehe selfmade exhaust ??? Mer som rake rør tenker jeg Samme jeg tror også. Slitsom, men feit tomgang da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2006 Han har raka rør til bakpottene som er helt åpne tenker jeg,grooom lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2006 Faen å det smeller og poffer baki der. Siste gjennomkjøringa forbi kameraet.. hehe. Typisk VR6. Låter sånn med sport eksos også. Bare ikke SÅ høyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2006 Faen å det smeller og poffer baki der. Siste gjennomkjøringa forbi kameraet.. hehe. Typisk VR6. Låter sånn med sport eksos også. Bare ikke SÅ høyt Gromt det. Gleeeder meg til jeg får vært på EU kontroll så jeg får tatt bort mellompotta,kun 2.5" strake rør i fra cat til bakpotta,grom lyd til og med på firer da joh. Ikke for mye og ikke for lite,perfekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...