Anbefalte innlegg

Kan en turbotrykksregulator erstatte magnetventilen? Eller er jeg å sykler i fjæra..?:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for justering av turbotrykk kan den det, men du må da huske på at sikkerheten ikke er tilstede med tanke på nedstillingen av turbotrykk ved div problemer.(ecu har ingen mulighet til å senke trykket)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk også at ved montering av turbotrykksregulator/boostcontroller må den elektriske kontakten på N-75 forbli på. N-75 stripses/festes derfor bare løst ved siden av uten ansluttede slanger. Dette fordi ecu ved bortkoblet ventil oppfatter en feil og kjører motor i nødmodus ( nedsatt effekt ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må da huske på at sikkerheten ikke er tilstede med tanke på nedstillingen av turbotrykk ved div problemer.(ecu har ingen mulighet til å senke trykket)

 

Ja, har jo tenkt på dette. Hvor risikabelt er dette?

Hadde jo kran på S4, men vet ikke hvordan dette var huka opp..

Det fungerte i hvertfall flott.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en Dual-Stage fra TurboXS? Med switch i bilen, er det noen som har erfaring med disse?

Er spent på hvor godt det går å skifte mellom de to forhåndsinstillte..

Kai på KRB trading sier at det er bra trygt å "erstatte" N75 med denne.

Den er muligens paj uansett.

Har lyst å teste. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører selv med TurboXS boostcontroler.Har ikke hatt noe problem med dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en Dual-Stage fra TurboXS? Med switch i bilen, er det noen som har erfaring med disse?

Er spent på hvor godt det går å skifte mellom de to forhåndsinstillte..

Kai på KRB trading sier at det er bra trygt å "erstatte" N75 med denne.

Den er muligens paj uansett.

Har lyst å teste. :P

Er i utgangspunktet ikke trygt å erstatte N75 i det hele tatt. Dette fordi at ecu ikke har noe styring på trykket. Men sjansen for at det skjer noe er jo liten da så fremt motor er i bra skikk. ved pinging har man jo bankesensorene

og disse fungerer selv med frakoblet N75 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører selv med TurboXS boostcontroler.Har ikke hatt noe problem med dette.

 

Har du dual-stage?

Generelt sett er jo turboxs produktene meget bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dual-stage i min. Eller så si hadde, steg 2 har lagt på røret nå. Tror det er magnetventilen i den som har hengt seg eller så har spolen brent. Men det funka som bare pokker når den hadde to steg. Løp å kjøp. Men husk å ikke la steg 2 stå på over natten hvis du kobler den utenom tenninga. Tipper det var det som tok livet a min.Den kan forsatt justeres manuelt da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da blir det en sånn på meg...

Når byttet de til sølv farge? Har en blå dualstage på handa.

 

Er det en "high performance" du har eller en vanlig, Petter?

takk for tips alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja står kun dualstage på min,å den er blå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en dualstage. Føles tryggere. Får heller se nærmere på greddy,apexi og hks-dappeditter senere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.