Anbefalte innlegg

hei, jeg trenger ojle og turbotrykksmåler til passaten..... noen som veit hvor jeg kan få tak i like instumenter som den fargen jeg alt har på instumentet i bilen??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme til Corren... :D

 

Gjerne brukt om noen har.

 

Lurer også på beste stedet å hente trykket..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vel blått lys i din? Da passer BSR sin turbotrykksmåler. Blått lys med rød nål. Har en sånn i A3'en, men jeg skal prøve å få til rød belysning etter hvert. Prisen finner du på http://www.bsrab.se

 

Der det er anbefalt å hente ut trykket er på slangen fra/til bensintrykksregulatoren. Denne går jo direkte på innsuget. Bare å koble inn t-stykket der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

Du har vel blått lys i din? Da passer BSR sin turbotrykksmåler. Blått lys med rød nål. Har en sånn i A3'en, men jeg skal prøve å få til rød belysning etter hvert. Prisen finner du på http://www.bsrab.se

 

Der det er anbefalt å hente ut trykket er på slangen fra/til bensintrykksregulatoren. Denne går jo direkte på innsuget. Bare å koble inn t-stykket der.

 

Det er ikke å anbefale å ta trykke derfra pga hvis du skulle få vacum lekk.

Ta heller og bruk den som går til avlastningsventilen...sitter på andre siden av innsuget.

 

Arve...tøm PM boksen din.....den er full

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Det er ikke å anbefale å ta trykke derfra pga hvis du skulle få vacum lekk.

Ta heller og bruk den som går til avlastningsventilen...sitter på andre siden av innsuget.

 

Okei.. Kan hende det. Gjenga bare det BSR anbefalte på sine sider jeg.. Men har hørt flere plasser at det blir unøyaktig på den til avlastningsventilen. Men som sagt: jeg har bare lest dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

Okei.. Kan hende det. Gjenga bare det BSR anbefalte på sine sider jeg.. Men har hørt flere plasser at det blir unøyaktig på den til avlastningsventilen. Men som sagt: jeg har bare lest dette..

 

Jeg har BSR sin måler og har testet begge plasse og den måler akkurat det samme.

Men har brukt den til avlastningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pm er tømt.... men,jeg trenger som sagt også oljetrykksmåler. og det har ikke BSR....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VDO har jo ulike modeller som burde passe greit inn.

 

De har vel ikke blå lyspærer, men eller er de vel helt like...det sitter vel VDO i VW også, ikke bare Audi.

 

Har også instrumenter med hvite skiver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe meg VDO har titta på de å de er enkle og går i ett med vanlig svarte instr.

men hvor får man tak i dette? hvem forhandler i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

Du har vel blått lys i din? Da passer BSR sin turbotrykksmåler. Blått lys med rød nål. Har en sånn i A3'en, men jeg skal prøve å få til rød belysning etter hvert. Prisen finner du på http://www.bsrab.se

 

Der det er anbefalt å hente ut trykket er på slangen fra/til bensintrykksregulatoren. Denne går jo direkte på innsuget. Bare å koble inn t-stykket der.

 

vanskelig å sette på en turboklokke på bensintrykksregulatoren på en dieselbil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av morten stensland

vanskelig å sette på en turboklokke på bensintrykksregulatoren på en dieselbil :D

 

Oi.. det hadde jeg ikke fått med meg.. Bra noen er observante.

 

VDO får du forresten hos Mekonomen. Ellers har VDO også en serie for båter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kellox er importør av VDO, har mange forhandlere rundt omkring i landet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styr unna EQUIS fra thorsov....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Hvorfor?

 

Unøyaktig og viser feil i min bil iaf....

skulle oljetrykket vært riktig burde motoren rast for lenge siden da måleren viser 0-1 bar på tomgang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Styr unna EQUIS fra thorsov....

 

Jeg har dette merket i turbotrykksmåler, den er litt unøyaktig, det er lett å se det når en slår av motoren, nåla skulle da ideelt stå på 0, men den står litt på vakuum siden. Avviket er ikke så stort at jeg ikke vil anbefale den, tror den er nøyaktig nok for de fleste.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.