#1 Skrevet Mai 21, 2004 hei, jeg trenger ojle og turbotrykksmåler til passaten..... noen som veit hvor jeg kan få tak i like instumenter som den fargen jeg alt har på instumentet i bilen?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2004 Jeg lurer på det samme til Corren... Gjerne brukt om noen har. Lurer også på beste stedet å hente trykket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2004 Du har vel blått lys i din? Da passer BSR sin turbotrykksmåler. Blått lys med rød nål. Har en sånn i A3'en, men jeg skal prøve å få til rød belysning etter hvert. Prisen finner du på http://www.bsrab.se Der det er anbefalt å hente ut trykket er på slangen fra/til bensintrykksregulatoren. Denne går jo direkte på innsuget. Bare å koble inn t-stykket der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr Du har vel blått lys i din? Da passer BSR sin turbotrykksmåler. Blått lys med rød nål. Har en sånn i A3'en, men jeg skal prøve å få til rød belysning etter hvert. Prisen finner du på http://www.bsrab.se Der det er anbefalt å hente ut trykket er på slangen fra/til bensintrykksregulatoren. Denne går jo direkte på innsuget. Bare å koble inn t-stykket der. Det er ikke å anbefale å ta trykke derfra pga hvis du skulle få vacum lekk. Ta heller og bruk den som går til avlastningsventilen...sitter på andre siden av innsuget. Arve...tøm PM boksen din.....den er full 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2004 Opprinnelig postet av Christian Johnsen Det er ikke å anbefale å ta trykke derfra pga hvis du skulle få vacum lekk. Ta heller og bruk den som går til avlastningsventilen...sitter på andre siden av innsuget. Okei.. Kan hende det. Gjenga bare det BSR anbefalte på sine sider jeg.. Men har hørt flere plasser at det blir unøyaktig på den til avlastningsventilen. Men som sagt: jeg har bare lest dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr Okei.. Kan hende det. Gjenga bare det BSR anbefalte på sine sider jeg.. Men har hørt flere plasser at det blir unøyaktig på den til avlastningsventilen. Men som sagt: jeg har bare lest dette.. Jeg har BSR sin måler og har testet begge plasse og den måler akkurat det samme. Men har brukt den til avlastningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2004 pm er tømt.... men,jeg trenger som sagt også oljetrykksmåler. og det har ikke BSR.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2004 VDO har jo ulike modeller som burde passe greit inn. De har vel ikke blå lyspærer, men eller er de vel helt like...det sitter vel VDO i VW også, ikke bare Audi. Har også instrumenter med hvite skiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2004 Har tenkt å kjøpe meg VDO har titta på de å de er enkle og går i ett med vanlig svarte instr. men hvor får man tak i dette? hvem forhandler i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr Du har vel blått lys i din? Da passer BSR sin turbotrykksmåler. Blått lys med rød nål. Har en sånn i A3'en, men jeg skal prøve å få til rød belysning etter hvert. Prisen finner du på http://www.bsrab.se Der det er anbefalt å hente ut trykket er på slangen fra/til bensintrykksregulatoren. Denne går jo direkte på innsuget. Bare å koble inn t-stykket der. vanskelig å sette på en turboklokke på bensintrykksregulatoren på en dieselbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2004 Opprinnelig postet av morten stensland vanskelig å sette på en turboklokke på bensintrykksregulatoren på en dieselbil Oi.. det hadde jeg ikke fått med meg.. Bra noen er observante. VDO får du forresten hos Mekonomen. Ellers har VDO også en serie for båter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2004 Kellox er importør av VDO, har mange forhandlere rundt omkring i landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2004 Styr unna EQUIS fra thorsov.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 22, 2004 Hvorfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 22, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Hvorfor? Unøyaktig og viser feil i min bil iaf.... skulle oljetrykket vært riktig burde motoren rast for lenge siden da måleren viser 0-1 bar på tomgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 22, 2004 Opprinnelig postet av Rudi Sand Styr unna EQUIS fra thorsov.... Jeg har dette merket i turbotrykksmåler, den er litt unøyaktig, det er lett å se det når en slår av motoren, nåla skulle da ideelt stå på 0, men den står litt på vakuum siden. Avviket er ikke så stort at jeg ikke vil anbefale den, tror den er nøyaktig nok for de fleste. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...