#26 Skrevet Mai 25, 2007 Bumper jeg Sorry at jeg stjeler litt emne her, men spør alikevel jeg... Regner med at dette ikke funker på en B5 quattro? Har jo ikke "Sperre-Knapp" i bilen så. HAdde vært morro å hatt, mangler litt hk men... Nop det funker ikke hos deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 25, 2007 jada, noen runder på våt/tørr asfalt går nok bra, men for min del vil det ikke bli tørr/våt asfalt. Grus, snø og våt asfalt med rullegrus kan jeg prøve meg på... Men tør nok ikke å prøve meg på rein asfalt... Men det begrenser seg vel egentlig selv av motoren som skal dra rundt hjulene hehe. Det er en styringsenhet under setet ja, hos meg er sperra vakumstyrt, så ledningene gikk inn på den styringsenheten.. Blå/hvit av. Ang at du skal ta opp setet og sjekke ledningen... Hvorfor ikke bare ta på sperra og se om den slår ut over 25km/t? Bedre enn å kaste seg på skrutrekkeren når du tester ny bil hehe, det hørtes bedre ut skal ned å se på en S4 selv nå etter helgen.. kan være lurt å sjekke om det legger ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...