A3 singelframe: Skiltholder

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det dekslet som skal være i midten på fangeren?

 

Fant det på ETKA'n, men er ikke helt sikker på om orginal passer Rieger singelframe sin..?

 

Hvis noen har delenummer så hadde det vært knall : rock :

 

 

Mvh

Lars Aunemo

 

Vedlegg:

Innrammet med rød rektangel der dekslet skal stå

a3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulgte ikke dette med da du kjøpe fangern?? Dette skal være med i ALLE Rieger SINGELFRAME fangere. Hvor kjøpte du den??

 

Rieger levere disse i sort ABS plast og karbonlook.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er dette en spesiell Rieger-produsert grill, eller benytter dem original-del?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulgte ikke dette med da du kjøpe fangern?? Dette skal være med i ALLE Rieger SINGELFRAME fangere. Hvor kjøpte du den??

 

Rieger levere disse i sort ABS plast og karbonlook.

 

TThomaz

Nope den fulgte ikke med hos meg, handlet hos Styling-Tech.

Har sendt mail dit , så venter på svar nå.

 

Det som er tingen er at jeg kjøpte av en i klubben, som hadde handlet den i fra Styling-Tech, så det spørs om han vil gi den til meg da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er dette en spesiell Rieger-produsert grill, eller benytter dem original-del?
Ikke godt å si, men slik beskriver han det på webshoppen sin..

 

Beskrivelse:

 

Sportsgrill, org., for fanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen er den som leveres orginalt fra AUDI A3 og er da en orginal VAG del. Men vent på svar fra Styling-Tech du så ornder dem sikkert opp for deg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen er den som leveres orginalt fra AUDI A3 og er da en orginal VAG del. Men vent på svar fra Styling-Tech du så ornder dem sikkert opp for deg.

 

TThomaz

Ok..

 

Fikk svar fra S-T nå, han skulle undersøke saken sto det. Han finner nok en løsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.