#1 Skrevet September 6, 2006 Bolt sirkelen er 5*100 har ikke på dekk enda, men hva anbefales? har ett sett felger jeg skal selge som min sjef er interessert i. bilen er forøvrig ikke senket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2006 98 mod Passat har 5X112 i boltsirkel. Jeg har både et 35 og 45 på felgene jeg bruker så det bør gå greit, verre hvis det er feil boltsirkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2006 Bolt sirkelen er 5*100 har ikke på dekk enda, men hva anbefales? har ett sett felger jeg skal selge som min sjef er interessert i. bilen er forøvrig ikke senket. Nisse... sa jo til deg at de ikke passer. Passer Golf 3 GTI/VR6,GOLF 4,POLO 9N ->,A3,TT osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2006 Nisse... sa jo til deg at de ikke passer.Passer Golf 3 GTI/VR6,GOLF 4,POLO 9N ->,A3,TT osv du sa passat oxo.. men viste ikke et.. grr nisse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2006 du sa passat oxo.. Enkelte Passater av type B3 og B4, f.eks. VR6 (B3 og B4), GT 16V (B4) og TDI 110 hk (B4) ja, men siste av disse er 96 for sedan og 97 for Variant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2006 nisse: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...