#1 Skrevet September 6, 2006 E det nån i Troms(ø) som kan sveise? Æ sku ha mekka noen mod's på Golfen, og ettersom æ e mer befaren i arbeid med treverk enn stål, hadde det vært greit å fått litt hjælp a nån som har det omvendt. Pittelitt rustsveising, nytt tanklokk, kanskje A6-handtak. Ikkje det heilt store altså. Vil ha Golfen telbake på veien tel våren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2006 Har en kar jeg kan høre med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2006 Høres bra ut, Jan Henrik! Det e jo ikkje nåkka stress heller, har jo omtrent et halvår på sæ. Bare æ får tid tel litt lakk så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2006 Det der skulle ordne seg, sa han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2006 Det hørtes jo bra ut! Får lage ei smørbrødliste over hva jeg skal ha gjort... Sa han noe om pris??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2006 Si ifra når du har smørbrødlista noenlunde klar, så fær vi på kaffebesøk til karn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2006 will do! Må skynde meg å få bilen opp å gå sånn ellers da, sånn at det er ute av veien før jeg begynner med det utseendemessige... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2006 Korsn går det her da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2006 har du sveise apperat. kan jeg sveise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2006 Korsn går det her da..? Hmm, ja si det? Har ikke hatt tid til å dra og se på bilen - så ingen smørbrødliste enda...vinteren er enda ung! Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2007 Vel, får vel nesten avslutte det her med å si at Golfen nå har fått seg et nytt hjem lenger sør i fylket. Det var trist, men hadde rett og slett ikke tid til den lenger. Sukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...