#1 Skrevet September 6, 2006 Ytre høyre drivledd på min 1994 Audi 100 2,5 TDi tok kvelden i morges. Når jeg sjekker priser, viser det seg at det er forskjell på om bilen har ABS eller ikke. Et sted sa de at de trodde at man "bare kunne slå av den ABS-ringen". Det hører jo med til historien at leddet til ABS-biler er mye lettere å få tak i. Er det noen som har erfaring med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2006 Nei, man kan ikke "bare slå av ABS-ringen", den er spor som er frest inn i godset på drivknuta. Og det er selvfølgelig lettere å få tak i leddet til bil med ABS da de fleste C4 kom med ABS fra fabrikken. Trodde faktisk det var standard på diss bilene, jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2006 Nei, man kan ikke "bare slå av ABS-ringen", den er spor som er frest inn i godset på drivknuta. Nja... jeg fant dette bildet på en engelsk eBay Shop Og det er jo faktisk en ring der. OG leddet koster 50 pund. Selv med porto er jo det interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2006 Er det noen som har originalt delenr på leddene? Både med og uten ABS.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2006 På min gamle Typ44 så kjørte jeg med et drivledd fra bil ABS selv om min ikke hadde det. Passet rett på og abs-ringen hadde ingenting å si. Er vel ikke så store forskjellen på C4 og Typ44 der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2006 Ja, hvis ringen ikke kommer i veien for noe, så er det jo ikke noe problem. Er det noen som vet dette? Forutsatt at dimensjonene ellers er de samme da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...