#1 Skrevet September 6, 2006 Har orginale bremser på min 93 S4, såkalte "ufo" bremser. Disse har jeg lyst til å kvitte meg med, og bygge om.. Ser jo nesten ut som jeg har en stålfelg på innsiden av ali felgene Noen som har noen tips ang hva som trengs for å bygge de om, evt hvor man får tak i det? Er det dyrt?? --Take me to your leader-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2006 Gjør som meg.... ring KRB. Så får du dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61974 Alt som tilkommer er bremserør/slanger. Eller vist du er litt oppfinsom, så går det med den orginale slangen Jeg er kjempefornøyd med mitt sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2006 De er 328x30mm vist du lurte på det. Brembo 4 stemplet kalipter. Går akurat med 17" felg. Ikke mye klaring, men det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...