#1 Skrevet September 6, 2006 La merke til at bilen hadde 3000 o/min i 80kmt i dag(5gir) vanligvis har den 2000 o/min. så jeg stoppa å da lå bilen på ca 1100 o/min på tomgang..... stoppa å starta den igjen.....da ble alt greit:confused: noen som har erfaringer med dette? instrumentet er modent for skift.....men lurer litt på om det er giveren som kødder....går det ann å bytte den uten å bytte hele dynamoen? bytta børster på den forige uke....kan det ha noe med saken å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2006 Feil Gir ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2006 Feil Gir ??? haha....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2006 Har samme problem med min turteller, noen tips til hva jeg kan sjekke ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...