Montering av effektanlegg på S4 B5/8D

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har endelig fått rota meg til å skaffe et komplett effektanlegg som skal på min S4 (B5/8D). Dette er da komplett fra turboene og bakover.

Er det noen her som har montert tilsvarende på en slik bil? Er det et helvete, eller er det overkommelig? :P

Det er jo greit å vite sånn noenlunde hvor gærent dette er, sånn i forhold til hvem jeg spør om å gjøre jobben for meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Jeg har endelig fått rota meg til å skaffe et komplett effektanlegg som skal på min S4 (B5/8D). Dette er da komplett fra turboene og bakover.

Er det noen her som har montert tilsvarende på en slik bil? Er det et helvete, eller er det overkommelig? :P

Det er jo greit å vite sånn noenlunde hvor gærent dette er, sånn i forhold til hvem jeg spør om å gjøre jobben for meg...

Jeg har montert Miltek cat-back på min S4B5, å det var ikke mye arbeid. Men fra turboene kan nok tenkes er en del mere arbeid ja.. Skulle gjerne hatt fra turboene jeg å men koster jo skjorta. Tørr jeg spørre hva du måtte gi for det? å hvilken type eksos du har kjøpt? send gjerne Pm om du vil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert Miltek cat-back på min S4B5, å det var ikke mye arbeid. Men fra turboene kan nok tenkes er en del mere arbeid ja.. Skulle gjerne hatt fra turboene jeg å men koster jo skjorta. Tørr jeg spørre hva du måtte gi for det? å hvilken type eksos du har kjøpt? send gjerne Pm om du vil ;)

Nei, hadde det bare vært cat-back, så hadde jeg ikke stresset nevneverdig med det. :)

Skal sjekke hva i all verden det var det het igjen (ja, jeg er et rotehue), så sender jeg deg en melding... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen erfaring fra montering av komplett anlegg? Sikkert flere her som har vært borti dette. Innbiller meg at det blir mye likt å montere på RS4...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillater meg å dytte denne opp igjen...

All den tid jeg har prestert å gjøre meg midlertidig til delvis krøpling etter et lite krumspring med en motorsykkel, så er jeg nå desto mer avhengig av at vedkommende jeg får fatt i til å skru klarer alt på egenhånd... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.